Jak funguje platba přes GOPAY?
Vyberete-li si platbu prostřednictvím GOPAY, zakládáme u této společnosti tzv. opakovanou platbu, která umožňuje dávat pokyn z naší strany k úhradě výzvy k platbě za objednané služby (předplatné tarifu či kredity do jednorázových analýz a další jednorázové platby).
Po přičtení peněz na náš GOPAY účet je potom vystavena faktura. K tomuto kroku dochází na základě první Vámi potvrzené platby automaticky.
Nastavením platby kartou souhlasíte s tím, že Vaše údaje budou uloženy u společnosti GOPAY, která s Vašimi údaji nakládá nakládá podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové bezpečnosti ve finančním sektoru).
Jaký je postup při expiraci karty?
V případě, že Vám aktuální karta expiruje a obdržíte kartu novou, služba GoPay od vydavatelské banky obdrží údaje nové platební karty a údaje expirované karty automaticky aktualizuje.
Jak zrušit platbu kartou?
- zrušením účtu
- nebo přechodem na tarif FREE
Možné problémy při platbě kartou
V těchto případech dochází nejčastěji k problémům s platbami, o čemž Vás vždy Collabim informuje e-mailem na adresu majitele účtu:
- nedostatečný zůstatek na účtu
- expirace karty
- zrušení karty
Ve výše uvedených případech nedojde k automatickému stržení prostředků a budeme Vás informovat e-mailem. Collabim se o toto pokusí ještě celkem 3x v rozestupu 4 dní a pokud ani poté nebude výzva uhrazena, přejde tarif automaticky do zablokovaného stavu, kde Vás vyzve k novému zadání patební metody.
Prosíme vždy o včasné řešení této situace, aby nedocházelo ke zbytečným blokacím a tím i k výpadku měřených dat ve Vašem účtu.