Před několika týdny jsme prostřednictvím dotazníku sesbírali nespočet námětů na nové funkce v reportech. Vznikla myšlenková mapa, která zároveň slouží jako to-do list na naší nástěnce v kanceláři. Nové funkce a možnosti budeme odkrývat postupně. A co od začátku týdne v reportech Collabimu naleznete?
Úprava nadpisů, poznámek a výběr částí reportu
V nových reportech je několik možností, pojďme se na ně podívat.
- Napište vlastní nadpis reportu,
- odstraňte bloky, které v reportu nechcete,
- případně lze znovu přidat odstraněný blok,
- uspořádejte si report podle sebe,
- změňte nadpisy jednotlivých bloků,
- přidejte poznámku ke každému bloku.
Stávající podoba zůstala
Pokud vám vyhovuje stávající podoba reportů, nic se pro vás nemění. Část s tlačítkem Upravit obsah reportu přeskočte a pokračujte k tlačítku, které report odešle nebo naplánuje.
Jednorázové a pravidelné reporty
Formuláře jsme sjednotili. Odesíláte pravidelné reporty? Vyberte si z frekvencí zasílání v rozbalovacím seznamu Odeslat report. I v nových reportech samozřejmě využívejte štítky, které jsme nedávno představili.
Editace, duplikace a mazání
V pravém sloupci nově vidíte posledních pět reportů, ktere jste vygenerovali jednorázově. Nejen jednorázové, ale i pravidelné reporty lze duplikovat a rychleji tak vytvořit další report s úpravami. Pravidelné reporty lze navíc editovat a mazat.
Nastavte unikátní reporty různým lidem
Díky nové úpravě reportů v Collabimu mne napadají druhy reportů. Začněte zasílat třeba:
- Správcům PPC kampaní, newsletterů, zbožových vyhledávačů pravidelné reporty ať vidí, jak si kampaně stojí vedle ostatních zdrojů,
- přehled o získaných odkazech,
- graf indexovaných stránek.
Líbí se vám nové možnosti v reportech? Vytvořte si první personalizovaný report z Collabimu. Dotazy a připomínky pište prosím do komentářů nebo fóra. Děkujeme
Průběžné aktualizace reportů
17. července 2015 – editovatelný reporting
23. července 2015 – přidán blok se srovnávači cen zboží