Jak pomocí Collabimu vyhodnocovat brandové kampaně
Karty nám poodkryla Ludmila Procházková, pro kterou je to denní chleba. Ludmila se při své práci marketingové manažerky zaměřuje právě na brandové kampaně v televizi a rádiu. Pro sledování efektivity a návratnosti tohoto druhu kampaní si vybrala Collabim. Co jí k tomu vedlo? Přečtěte si náš nejnovější rozhovor “Jak pomocí Collabimu vyhodnocovat brandové kampaně” a zjistíte, jaké konkrétní metriky v Collabimu sleduje a proč je považuje při vyhodnocování brandových kampaní za důležité.
Chatujte s Koláčem
Oslovil Vás už náš nový průvodce Akademií, který dostal jméno Koláč? Zkuste s ním prohodit pár slov. Je to sympaťák, který je každý den chytřejší a Vaše dotazy mu pomáhají rozšiřovat obzory. Narazíte na něj na každém článku v akademii. Běžte se s ním pozdravit.👋
Sbohem AMP. Bylo to hezkých 5 let ⚡👋
AMP s námi vydrželo pouze 5 let a nyní Google tuto myšlenku opouští. Tedy minimálně jako jeden z faktorů pro určování rankingu stránek. Více v našem SEO zpravodajství.
Statistika ve vyhledávání Google
Collabim je jasná volba, kde data o vyhledávání na Google hledat. Ale také Google nabízí zajímavé možnosti, jak se na statistiky ve vyhledávání dívat. Zkusili jste už třeba Google Trends? V Článku Statistika vyhledávání Google se dozvíte ještě víc.
Slučování výsledků ve vyhledávání Google
Zaznamenali jste tuto novinku na Google? My ano a napsali jsme o tom krátký článek: Google – slučování výsledků ve vyhledávání
Webinář o novém GDS konektoru
V září proběhl webinář, při kterém jsme si společně prošli propojení nového GDS konektoru s Collabimem, následné nastavení a využití v praxi. Vy, kteří jste se nemohli webináře účastnit, nemusíte zoufat.
Vznikl záznam a naleznete jej zde: https://vimeo.com/612455808/c33019e5f8
A teď k novinkám přímo v Collabimu
Po létě už jsme opět v plném zápřahu a makáme na vylepšování Collabimu, aby pro Vás byl ještě použitelnější. A tady je slibovaný výčet těch nejzajímavějších novinek.
Dynamické titulky v SERPU
Velké téma posledních týdnů. Google začal přepisovat některé titulky v SERPu a nikdo Vás o tom nevaruje. Až do nedávna. Do Collabimu jsme přidali nový “hlídáček”, který za Vás kontroluje, zda Google nepřepsal titulek právě u Vaší stránky. Přečtěte si o této novince více v našem článku Google zavedl dynamické titulky v SERPu.
Graf hledanosti na přehledu štítků
Na přehled štítků jsme přidali souhrnný graf hledanosti oštítkovaných klíčových slov. Máte tak konečně v přehledu štítků informaci o vývoji hledanosti daných štítků.
Vylepšený import klíčových slov z excelu
Nově máte možnost importovat i list s vysokým počtem sloupců.
Pokud importujete často štítky, jistě oceníte i novou možnost štítky buď doplnit (tak se to chovalo vždy) nebo nově úplně přepsat. Za tento námět děkujeme Tomáši Zahálkovi.
“Rychlý jako blesk”, to nově platí i o Svatém grálu
Výrazně jsme zrychlili načtení Svatého grálu pro domény s cestou za doménou, tedy např. “https://www.alza.cz/hobby” apod.