Collabim lze nově integrovat s e-commerce omnichannel řešením Retailys. Pokud jste o Retailys ještě neslyšeli, tak zbystřete. Jedná se totiž o unikátní software, který usnadňuje e-shopům expanzi na zahraniční trhy a dostat kompletní administraci e-shopu na jedno místo. Pokud tak uvažujete o vstupu na další trhy nebo provozujete více e-shopů, které spolu přímo nesouvisejí (např. nářadí a dětské hračky), využijte Retailys a dostanete jejich správu do jednotného prostředí. Na jednom místě najdete databázi produktů, objednávky, sklady i kompletní reporting. Systém zároveň předchází nejčastějším problémům zahraniční expanze, můžete vytvořit neomezené množství zahraničních e-shopů a to až pro 22 zemí EU, do kterých je aktuálně s Retailys možné expandovat.
Retailys pomáhá e-shopům s dobýváním zahraničních trhů již čtvrtým rokem a za dobu svého provozu pomohli již stovkám e-shopům s úspěšným vstupem na trhy EU. Problémem není ani pomoc s napojením na globální marketplace jako je Amazon, Ebay nebo tuzemský MALL.cz a napojení na různé srovnávače na všech 22 podporovaných trzích EU. Díky rozsáhlé partnerské síti Vám v Retailys dokážou zajistit i různé doplňkové služby související s e-commerce jako je např. outsourcing logistiky, překlady, zákaznickou linku či právní poradenství.
V jaké fázi podnikání se Vám bude Retailys nejvíce hodit
Existují dva scénáře, kdy je vhodné začít využívat služby Retailys:
- V okamžiku, kdy dojdete k názoru, že jste již plně vyčerpali potenciál tuzemského trhu a je čas dívat se dál za hranice naší republiky. Tedy ve chvíli, kdy Vám už náš trh neumožňuje další růst a jen stagnujete. V takovém případě je jen otázkou, do kolika států chcete expandovat a na kolik marketplace či srovnávačů se chcete připojit. Samozřejmě služba není pouze pro klienty z ČR a to stejné platí pro zahraniční klienty, kteří chtějí dobýt nové trhy.
- Podnikáte v různých odvětvích s rozdílným sortimentem (např. nářadí a dětské hračky) a využíváte pro každý sortiment a tedy pro každý e-shop oddělenou administraci. V takovém případě Vám to může zbytečně ubírat čas, který byste mohli investovat na důležitějších místech. Neustále přecházení mezi různými prostředími se prostě časem stane spíše otravné a zpomalující. I v takovém případě je vhodné začít zvažovat využití systému Retailys, protože tak můžete sloučit dříve oddělené administrace pouze do jedné.
Jaké funkce v systému najdete
Retailys nabízí pro e-shopy přibližně 200 funkcí. Pokud nyní pomineme primární funkce jako je vytváření e-shopů a jejich napojení na marketplace, tak mezi ty nejdůležitější funkce patří:
- Automatická synchronizace skladů mezi jednotlivými e-shopy. To je důležité především pro e-shopy, které prodávají své produkty na různých kanálech. Pokud například nastane situace, že je jeden z produktů nedostupný, tak jej systém automaticky označí jako nedostupný na všech prodejních kanálech, které využíváte.
- Jednotná správa objednávek ze všech prodejních kanálů. Pokud prodáváte na více kanálech, tak je časově a administrativně až skoro nemožné nemít jednotnou správu objednávek. Kdo by se chtěl stále dokola přihlašovat do administrace všech prodejních kanálů a kontrolovat v nich nové objednávky, odeslané objednávky a vratky. S Retailys dostanete i toto do jednotné administrace a vše budete mít přehledně na jednom místě. Ušetříte čas a zamezíte zmatkům v objednávkách.
- Pokladní systém integrovaný napříč prodejními kanály. Díky této funkci zamezíte nesrovnalostem mezi skladem veškerých online prodejních kanálů a kamenné prodejny. Výhodou je i možnost generování faktur a propracovaný systém DPH.
- Napojení různých doplňků a jejich integrace přímo do Vaší administrace. Integrovat můžete různé analytické i marketingové nástroje jako jsou Google Analytics, Google Search Console, Google nákupy, Targito a mnoho dalších. A nově napojíte samozřejmě i Collabim.
Poprosili jsme Retailys, aby nám popsali standardní průběh spolupráce s novým klientem.
“Ve většině případů noví klienti svůj eshop již mají, když poptávají naše služby. To, že jim běží na jiné platformě pro nás není problém, jelikož jim eshop napojíme do Retailys formou cizí platformy, díky našemu masivnímu API rozhraní. Na úvod provedeme předběžnou konzultaci, na které se domluvíme, jakým způsobem chce klient eshop expandovat a připravíme mu individuální plán. Dále od něj přebíráme data z jeho současného řešení, importujeme je do Retailys a z nich pak vytváříme jednotlivé prodejní kanály. Každý klient je pak proškolen, jak systém používat a má k dispozici helpdesk s naší podporou.
Jak bylo již řečeno, klientům pomáháme především zvýšit obrat jejich firmy díky expanzi do zahraničí, na kterou se naše firma specializuje. Dokážeme pomoci jak menším firmám tak i velkým obchodním řetězcům, záleží jen na nich, jaký typ expanze zvolí.”
Software Retailys nabízí 4 cenové plány, které se odvíjejí od velikosti expanze. Záleží tedy především na počtu Vašich e-shopů a počtu prodávaných produktů.
Pokud uvažujete o expanzi na zahraniční trhy, neváhejte oslovit Retailys a probrat s nimi možnosti, jak by Vám ve Vaší cestě za hranice mohli pomoci.