Profesí jsem copywriter a nejraději pracuji na obsahu. Proto jsem se zaměřil na to, jak mi Collabim pomáhá s „on-page“ SEO. Dozvíte se tipy, kam se dívat alespoň jednou týdně. A jak a proč si práci usnadnit. Collabim byl dříve s Google analytics synonymum pro analytické nástroje. Že dodnes sledují právě jen tyto dva, vím od… Detail článku »
Napsal Collabim SEO specialista
SEO optimalizace obrázků
Pod pojem SEO optimalizace, můžeme zařadit veškeré aktivity, které mají za cíl získat, co nejvyšší viditelnost v neplaceném vyhledávání. Vyhledávače procházejí obsah stránky nehledě, na to zda je to text, obrázek či video. S rozpoznáním obsahu obrázků a videí mohou mít problém. Nicméně s rozpoznáním textu vyhledávače problém nemají, dokáží určit pro jaké vyhledávací dotazy… Detail článku »
Co si lidé představují pod pojmem „seo poradenství“?
Každý z nás už určitě slyšel, co přesně si představit pod pojmem „SEO“. Existuje nespočet různých definic a bližšího představení, jak tato služba vypadá a jak vás dokáže dostat na první místa ve vyhledávačích. Odlišné představy, co čekat od „SEO poradenství“ nám však občas zamotají hlavu. SEO definice a základní představení Samotná zkratka SEO vznikla ze… Detail článku »
3 nejdůležitější funkce Collabimu, které v Sherpas používáme
Na SEO mám rád to, že se v něm spojuje nutnost znát relevantní data i možnost kreativních řešení, která z nich pak mohou vycházet. Značnou část optimalizace pro vyhledávače tvoří sběr dat a pro většinu z nich (díky bohu) dnes již máme k dispozici nástroje, které nám s tímto sběrem pomáhají. Jedním z nich je… Detail článku »
SEO řešení pro e-shopy: kategorie produktů
Kategorie e-shopu z pohledu SEO jsou obvykle nejdůležitější stránky webu e-shopu. Dokáží získat velké množství návštěv a tržeb z neplaceného vyhledávání. Více než jiné typy stránek. V článku se dozvíte, pro jaké vyhledávací dotazy mít vytvořeny kategorie, a jak stránky kategorií e-shopu nastavit z pohledu SEO. Jaké typy vyhledávacích dotazů pokrýt jakým typem stránky Jakmile si… Detail článku »
3 taktiky, jak začít získávat zpětné odkazy hned teď
Už delší dobu máte hotové webové stránky, které obsahují kvalitní články z vašeho oboru, a stále se nemůžete dostat ve výsledcích vyhledávání výše než konkurence? Začněte s linkbuildingem. Jedním z důležitých faktorů pro zvýšení důvěryhodnosti webů jsou zpětné odkazy. Odkazy se dají získat mnoha způsoby, na tři základní se podíváme. Kontaktujte své dodavatele / známé / odběratele Pokud… Detail článku »
5 SEO mýtů
Optimalizace pro vyhledávače je často nepochopený obor, a v těch případech, kdy je pochopen, je zase často pochopen mylně. Tím vzniká mnoho mýtů a polopravd. Níže si 5 z nich uvedeme na pravou míru. 1. SEO je mýtus / magie Někteří lidé, kteří trochu nahlédnou pod pokličku SEO a zároveň vidí jeho výsledky, mají tendenci považovat SEO… Detail článku »
Jak si změřit rychlost webu
Víte, že přibližně 8 a půl vteřiny trvá načtení stránky na mobilu? A proč má vlastně smysl měřit rychlost, jak na to a jak potrápit vývojáře? hodnotící faktor pro Google + speed update (vliv rychlosti načítání na řazení výsledků vyhledávání) crawl budget pro velké weby (10 000 stránek +) UX AdWords kampaně Jak měřit rychlost… Detail článku »
Collabim workflow, aneb optimalizujte stránky efektivně a rychle
Jestli děláte SEO již nějaký ten pátek, tak jste pravděpodobně o nástroji Collabim už slyšeli. Není to jen nástroj, který nám umožňuje měřit pozice našich webových stránek na Google a na Seznamu, mimo jiné v něm můžete provádět jednorázové analýzy, hlídat si odkazy směřující na váš web a nebo sledovat konkurenci. O tom to dnes… Detail článku »