No a po klíčovce už to bylo jednoduché. Dali jsme dohromady nový web (za 17 hodin) a za první dva měsíce jsme jen z organického vyhledávání utržili navíc 102 300 Kč. Zřejmě vám to zní jako pohádka na dobrou noc. Taky jsem si myslel, že se mi to jen zdá. Musel jsem tedy Google Analytics konfrontovat… Detail článku »
marketingová reality show
5) Analýza klíčových slov INSKI.cz, 2. díl
Dáváme dohromady analýzu klíčových slov • Organická a placená slova z Google Analytics • Vyhledávací dotazy v GA • Google Search Console • Rozšiřující zdroje slov • Hledanost klíčových slov • Import zpět do Collabimu… Detail článku »
4) Analýza klíčových slov INSKI.cz, 1. díl
Dáváme dohromady analýzu klíčových slov • Svatý grál Collabimu • Získávač slov z URL • Průzkum SERPu pro nalezení konkurence… Detail článku »
3) Co s tím webem inski.cz tedy budeme dělat?
Nevýhody jednostránkového webu z hlediska SEO • marketingový dotazník • hlavní prodejní výhody INSKI.cz • Michal Krutiš radí jak na marketingový plán… Detail článku »
2) První výkop aneb revize stavu webu inski.cz za rok 2018
Zadání úkolu • revize webu z Google analytics • zjistěné chyby • Michal Krutiš radí jak na větší projekty… Detail článku »
1) Představujeme inski.cz, našeho obětního beránka pro novou marketingovou reality show
Co budeme dělat • Jaký je náš cíl • Proč jsme vybrali INSKI.cz… Detail článku »