Kategorie e-shopu z pohledu SEO jsou obvykle nejdůležitější stránky webu e-shopu. Dokáží získat velké množství návštěv a tržeb z neplaceného vyhledávání. Více než jiné typy stránek. V článku se dozvíte, pro jaké vyhledávací dotazy mít vytvořeny kategorie, a jak stránky kategorií e-shopu nastavit z pohledu SEO. Jaké typy vyhledávacích dotazů pokrýt jakým typem stránky Jakmile si… Detail článku »
H1 nadpisy
SEO studie největších českých e-shopů
V sobotu 1. srpna 2015 jsem měl přednášku na E-shop víkendu. Prezentoval jsem SEO studii, na které jsem předchozí týden pracoval. Tento článek studii ještě podrobněji představí a naleznete v něm nějaké další informace, které v přednášce nezazněli. Jaké e-shopy studie obsahuje? Téměř všechny e-shopy jsem přebral ze studie Český košík roku. Pár z nich… Detail článku »
Nová analýza obsahu
Collabim má novou sekci Stránky, která umí hledat klíčová slova v obsahu webu. V tomto článku se podíváme na to, jak jednoduše dokáže každý se sekcí Stránky pracovat. Analýza obsahu webu – doplňte klíčová slova na důležitých částech stránky TITLE, H1 nadpis, META description a tělo stránky. Máte v těchto částech klíčová slova, na která… Detail článku »