Do konce roku 2019 zbývá 16 dní a je nejvyšší čas, zaměřit se na to, co vás čeká v roce 2020 při optimalizaci vašich webů. A že se máme na co těšit. Sepsali jsme pro vás 10 nejzásadnějších věcí, které vám pomohou v SERPu vyniknout. 1) Aktualizace BERT a optimalizace zaměřené na uživatele Na… Detail článku »
e-shopy
SEO řešení pro e-shopy: kategorie produktů
Kategorie e-shopu z pohledu SEO jsou obvykle nejdůležitější stránky webu e-shopu. Dokáží získat velké množství návštěv a tržeb z neplaceného vyhledávání. Více než jiné typy stránek. V článku se dozvíte, pro jaké vyhledávací dotazy mít vytvořeny kategorie, a jak stránky kategorií e-shopu nastavit z pohledu SEO. Jaké typy vyhledávacích dotazů pokrýt jakým typem stránky Jakmile si… Detail článku »
Jak a proč optimalizovat obrázky pro vyhledávače [aktualizace 09/2019]
Většina článků zabývajících se tématikou SEO (search engine optimalisation) úplně opomíjí optimalizaci obrázků pro vyhledávání. Je to dáno i tím, že se Google o svém obrázkovém vyhledávání (Image Search) moc často nevyjadřuje a téměř nikdo se v našich končinách tomuto tématu do hloubky nevěnoval. Přitom si podle populární případové studie, kterou má na svědomí Brian… Detail článku »
SEO studie největších českých e-shopů
V sobotu 1. srpna 2015 jsem měl přednášku na E-shop víkendu. Prezentoval jsem SEO studii, na které jsem předchozí týden pracoval. Tento článek studii ještě podrobněji představí a naleznete v něm nějaké další informace, které v přednášce nezazněli. Jaké e-shopy studie obsahuje? Téměř všechny e-shopy jsem přebral ze studie Český košík roku. Pár z nich… Detail článku »