Jestliže chodíte na webové stránky také skrze chytrý telefon, určitě vám neunikli postupně se zobrazující texty na základě vaší akce.
Pro příklad uvádíme elektronický obchod, který nabízí své produkty. Ihned se vám nezobrazí celý dlouhý popis produktu, ale je nutné kliknout na tlačítko “Zobrazit více,” či podobný obrat. Samozřejmě skrytý text nalezneme i na počítačích a podobných zařízeních, ale ne už tak hojně.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Důlěžité ale je..
Zdali není (z hlediska SEO) tak trošku zbytečné tyto texty psát. Minimálně v případě, že chcete opravdu originální a něčím unikátní texty, tak u elektronického obchodu to nějaký ten čas zabere.. a vyvstává otázka – Vidí Google tento text? Zahrne text do hodnocení dané stránky?
Velice jednoduše řečeno lze říci ano.
Má to ale své háčky a zákoutí, pro které stačí kliknout na článek, který pojednává o tomto problému více.
Google neřeší skryté texty na stránce, ale musí být v HTML
PS: Naleznete tam i celé video z Google Webmaster Central office-hours hangout kde se řešila nejen tato otázka.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Očekávané se stalo skutečností; Google potvrdil nový Core update, o kterém se v posledních měsících hojně spekulovalo. Aktualizace byla ohlášena 11. listopadu 2024 a...
Detail článku »
Společnost Google na konci října uspořádala summit Web Creator, na kterém mmj. došlo i na zmínku o nové aktualizaci vyhledávače, kterou Google plánuje vydat...
Detail článku »
Seznam nás po nějakém čase opět pohostil novinkou ve vyhledávání. Tentokrát prošlo několika změnami obrázkové vyhledávání. To získalo nový design, který zahrnuje organické výsledky...
Detail článku »
V minulosti jsme informovali o zásadách Google, které se týkaly tzv. zneužití reputace. Jednalo se o snahu zabránit případné manipulaci s tzv. “link juicem”...
Detail článku »
Před necelými dvěma týdny jsme informovali o výrazné fluktuaci výsledků ve vyhledávání na Googlu, která trvá již několik měsíců. Za poslední měsíc výsledky začaly...
Detail článku »