Jestliže chodíte na webové stránky také skrze chytrý telefon, určitě vám neunikli postupně se zobrazující texty na základě vaší akce.
Pro příklad uvádíme elektronický obchod, který nabízí své produkty. Ihned se vám nezobrazí celý dlouhý popis produktu, ale je nutné kliknout na tlačítko “Zobrazit více,” či podobný obrat. Samozřejmě skrytý text nalezneme i na počítačích a podobných zařízeních, ale ne už tak hojně.
Důlěžité ale je..
Zdali není (z hlediska SEO) tak trošku zbytečné tyto texty psát. Minimálně v případě, že chcete opravdu originální a něčím unikátní texty, tak u elektronického obchodu to nějaký ten čas zabere.. a vyvstává otázka – Vidí Google tento text? Zahrne text do hodnocení dané stránky?
Velice jednoduše řečeno lze říci ano.
Má to ale své háčky a zákoutí, pro které stačí kliknout na článek, který pojednává o tomto problému více.
Google neřeší skryté texty na stránce, ale musí být v HTML
PS: Naleznete tam i celé video z Google Webmaster Central office-hours hangout kde se řešila nejen tato otázka.