Většina spotřebitelů si produkt koupí s větší pravděpodobností, pokud uvidí fotografie pořízené jinými zákazníky. Nový přehled ukazuje, že obsah vytvářený uživateli, například fotografie nahrané zákazníky, hraje při rozhodování o nákupu významnou roli. eMarketer uvádí, že 62% spotřebitelů tvrdí, že si produkt koupí s větší pravděpodobností, pokud si nejdříve mohou prohlédnout fotografie a videa zákazníků. Výsledky… Detail článku »
John Mueller: Celkový počet zpětných odkazů není důležitý
Celkový počet odkazů směřujících na web je pro Google irelevantní ve vyhledávání, říká John Mueller. John pokračuje tím, že na celkovém počtu zpětných odkazů, které má web, na algoritmu vyhledávání vůbec nezáleží. Jeden dobrý odkaz z relevantního webu může být efektivnější než miliony odkazů nízké kvality. Toto uvedl Mueller během hangoutu SEO Centra vyhledávání Google zaznamenaného 19. února. Jeden… Detail článku »
Google testuje návrhy vyhledávání při scrollování v mobilu
Google testuje zobrazování a vyskakování vyhledávacích dotazů s automatickým návrhem automatického dokončování na vyhledávací liště, když se vrátíte zpět nahoru k výsledkům vyhledávání. Zde je video Valentina Pletzera, které zveřejnil na YouTube a Twitteru : Zrovna tato funkce se dle našeho hodnocení moc nepovedla a přijde nám spíše obtěžující…. Detail článku »
Přidružení služeb v Google Search Console
Google přidal do své služby Search Console nový doplněk, tzv. “Přidružení”. Díky tomu můžete odemknout nové funkce, říká Google. Google oznámil ve službě Search Console novou funkci s názvem „přidružení“. Přidružení vám umožní propojit účet Search Console s dalšími účty Google, jako jsou YouTube, Google Analytics, aplikace pro Android a mnoho dalšího. K této funkci se dostanete kliknutím sem . Co jsou sdružení. Google uvedl, že… Detail článku »
Google: Duplicitní obsah není negativní faktor
Duplicitní obsah neovlivní negativně hodnocení webu ve vyhledávání, řekl John Mueller. John Mueller z Googlu vysvětlil mylnou představu o duplicitním obsahu a tvrdí, že nejde o negativní faktor hodnocení ve vyhledávání. Opakování stejného obsahu na více stránkách není něco, co by způsobilo, že by se web ve výsledcích vyhledávání umístil níže. Mueller dále říká, že… Detail článku »
Seznam spustil největší aktualizaci ve vyhledávání za 10 let
V pátek 29.1.2021 Seznam.cz na svém blogu zveřejnil článek o aktualizaci ve svém vyhledávání. Jedná se o nasazení Vyhledávání pomocí významových faktorů. Hledání webových stránek, které obsahují konkrétní slova, jsou nyní rozšířena o hledání stránek, které mají podobný význam jako dotaz i přesto, že v nich některé z požadovaných slov chybí. Celý článek naleznete zde: Vyhledávání… Detail článku »
Google najde 25 miliard spam stránek za den.
Google zveřejnil nové zajímavé video o tom, co dělá, aby zamezil vyhledávání spam webů, phishingových podvodů a dalších, které se snaží dostat do SERPu. Překlad videa: Internet je bohužel také domovem velkého množství spamu a dalších ne tak úžasných věcí, před kterými vás ze všech sil chráníme. Stejně jako spam, který můžete najít ve svém… Detail článku »
Google přestává podporovat data-vocabulary.org
V neděli, 31.ledna 2021 Google oficiálně ukončí podporu rozšířených výsledků vyhledávání ve formátu z data-volacabulary.org. Původně měl podporu vypnout už 6. dubna loňského roku, deadline ovšem prodloužil. Co jsou data-vocabulary.org? Data-vocabulary.org vznikl před schema.org a bylo možné pomocí jeho kódu nasadit na web či e-shop rozšířené výsledky pro Google vyhledávání. Postupně ovšem Google oznámil, že… Detail článku »
FLoC – alternativa cookies od Googlu
Před pár dny Google zveřejnil svou alternativu k souborům cookies, který má název FLoC (Federated Learning of Cohorts). FLoC funguje na principu shlukování velké skupiny lidí s podobnými zájmy. Data se shromažďují v prohlížeči a nejsou nikde uložena. Systém analyzuje danou skupinu a ze získaných dat vytváří anonymní jednotlivce. Skupiny dle Googlu tvoří až tisíce… Detail článku »
Jaký je rozdíl mezi schema.org a Google Structured Data?
Existuje rozdíl mezi tím, jaké informace najdete na Schema.org, a tím, co Google publikuje ve svých dokumentech pro vývojáře, aby získali výsledky strukturovaných dat. Rozdíl spočívá v tom, že to, co Google publikuje, je to, co můžete potenciálně vidět ve výsledcích vyhledávání Google, ale neuvidíte vše, co se publikuje na schema.org. Stručně řečeno, pokud strukturovaná… Detail článku »