Každý den miliony lidí prochází Google obrázky pro vizualizaci svého hledání a procházení. No a v následujících dnech a týdnech se bude měnit sledování Google obrázků. Pro více informací o tomto tématu necháváme zde odkaz, který vede na oficiální zprávu od Google. A proč se vůbec zabývat obrázky a případně je správně nastavit? Pro nalezení odpovědí mrkněte… Detail článku »
Proč vítají SEO a PPC konzultanti práci s platformou SHOPTET?
Hledáte spolehlivou platformu na které můžete postavit svůj e-shop? Zkuste Shoptet. Zajistí vám… Stabilitu a bezpečnost Bezproblémovou implementaci kódu a skriptů Snadnou práci s přesměrováním Samotnou optimalizaci on-page faktorů … a ještě mnohem víc. Více informací o tom, proč si SEO konzultanti a marketéři tak moc vychvalují Shoptet…. Detail článku »
Nový program pro agentury a freelancery?
28.6.2018 se oficiálně spustil program pro ověření agentur u Sklik a Zboží.cz. Kromě certifikace je cílem také umožnit jednotlivcům či menším agenturám prokázat svůj profesionální a transparentní přístup ke správě online marketingových kampaní a zpřehlednit trh agentur pro inzerenty. Agenturám pak tento program přinese další úroveň spolupráce se zástupci Skliku a Zboží.cz a přístup k… Detail článku »
Rychlost stránek je hodnotící faktor pro GOOGLE, POTVRZENO
Lidé chtějí najít odpověď na svojí otázku nejrychleji jak to jen jde – studie ukázaly, že lidem opravdu záleží na rychlosti stránky. Ačkoli Google již používá rychlost stránky jako hodnotící prvek, tak jen pro vyhledávání skrz počítače. Dnes ale oznámil, že od začátku července 2018 je rychlost stránky hodnotícím faktorem i pro mobilní vyhledávání. Jak… Detail článku »
Lepší indexace a crawlování
Tým Seznamu přišel s vylepšeným systémem crawlování a indexací. Jestliže nevíte, co crawlování a indexace je, my vám to rádi vysvětlíme. Co to je indexace? Abychom se neopakovali, tak pro pochopení indexace koukněte na náš článek. Co to je Crawling? Crawling je proces, kdy se vám, například SeznamBot, prochází po vašich webových stránkách a postupně si… Detail článku »
Kontinuální testování a monitoring SEO
Co přesně může poškodit a rozbít SEO? Jak testovat? Co testovat? Kde testovat? První příspěvek Jaroslava Hlavinky o Kontinuálním testování a monitoringu SEO. Protože… Pokazit se může cokoliv a kdykoliv!… Detail článku »
PR články jako nutné zlo pro linkbuildery!
“Vypracuj PR článek o čem chceš, hlavně do dvanácti ať je to hotový, jo ?” “Víš, jak jsme dělali ten PR článek? Mrkni na net, kam bychom ho mohli dát.. samozřejmě zadarmo.” Slýcháte tyto věty často? Možná je čas na změnu! Ptáte se proč? Co to vlastně ten PR článek je? Kolik stojí? Jak souvisí… Detail článku »
Analýza konkurence pro začátečníky i SEO guru
Zajímavá prezentace, která je hodna našeho sdílení, byla nedávno vytvořena panem Milanem Fialou. Jsem lepší než moje konkurence? V čem bych se měl před ní zlepšit? Chci se vůbec koukat na mojí konkurenci? Mám jí řešit? Jaký je podíl mého byznysu na trhu? Nevíte odpovědi na tyto otázky? Nikdy jste je neřešili? Chcete znát správný postup?… Detail článku »
Amazon, Apple, Baidu… a teď i Collabim!
Co mají společného? Jako jedna z prvních několika desítek společností na světě (přesně 168) jsme se stali ověřenou společností pro GDS – Google Data Studio díky našim konektorům. Přes ně si můžete data Collabimu dostat do jakéhokoliv reportu v rámci GDS ekosystému! Návod jak na to najdete na naší nápovědě. A protože slavíme, připravili jsme… Detail článku »
Bounce rate – mýty a vysvětlení
Nevíte jak vlastně vypočítat Bounce Rate? Nebo kdy ještě nemusíte řešit Bounce Rate a kdy naopak byste co nejrychleji měli začít? To a ještě mnohem více se dozvíte v zajímavém článku, který zpracoval pan Miroslav Pecka. Přinášíme Vám tedy naprosto pecka článek, který se zabývá problematikou Bounce rate – Míra okamžitého opuštění. Doufáme, že jste se něco nového přiučili!… Detail článku »