Google na konferenci Shoptalk v úterý uvedl chystanou novou reklamní kampaň v Obrázcích Google. Sponzorované snímky zdůrazňují produkty, přes které když přejedete zobrazí značku, cenu a jiné detaily. Možná se zdá, že Google pouze kopíruje ostatní sociální sítě jako Instagram a Pinterest, kde tyto funkce již jsou. Opakem je pravdou, protože již v roku 2015 testoval… Detail článku »
Call Only reklamy od Google dostávají více prostoru.
Jaké změny se dějí? Jde hlavně o výrazné přidání textu, kdy jeden nadpis s 25-ti znaky nahradí dva s až 30-ti znaky. Počet znaků v popiscích navíc vzrostl na 90 z původních 80-ti. Mění se také umístění obchodního názvu v reklamě. Ten se přesune na řádek popisku. Produkový manažer Google Ads k tomu uvedl: „Všimli… Detail článku »
Google mění CTA u restaurací na nové přidání do pořadníku
Již od konce minulého roku začal Google testovat nové CTR u restaurací, kdy lidé měli možnost si zarezervovat stůl zítra či rovnou si vybrat rezervaci stolu. Sergey Alakov, SEO specialista, zveřejnil na svém twitteru, že některé panely restaurací nyní zobrazují výzvu k akci “Get in Line” (v překladu zařazení do pořadníku), kterou mohou uživatelé využít… Detail článku »
Pecka nejen pro SEO: Policie může až na tři měsíce nechat vypnout web
Asi jedna z nejhorších věcí, která se vám může po redesignu nového webu stát je, že zapomenete na webu meta tag noindex. Tím pádem zpravidla do několika dní začnou vaše stránky postupně vypadávat z indexu Googlu a Seznamu. Výsledkem může být například to, co jsme ukazovali na našem posledním webináři o indexaci webu a technických… Detail článku »
Google testuje reklamy v Google Assistant
Jak se již ukázalo, Google začíná testovat reklamy v Google Assistant, který více a více lidí začíná používat pro hlasové vyhledávání. Upozornil na to na twitteru Gennaro Cuofano který vyhledával MBA program v Itálii, pomocí hlasové vyhledávání v Google Assistant.) Proč je tato informace důležitá? Protože Google Assistant je více a více používaný nástroj, který již minulý… Detail článku »
Hreflang není hodnotící signál, ale…
Garry Illyes z Google potvrdil, že hreflang není hodnotícím faktorem ve smyslu algoritmu Google, který hodnotí, na které pozici vaše daná stránka bude. Nicméně jeho použití může googlu napovědět, že existuje jiná stránka v jazyce, který odpovídá lépe vašemu cílovém uživateli. V tom případě může Google výsledky vyhledávání zaměnit vaši stránku, která má sice vyšší… Detail článku »
Jak dostává Seznam na budku
Dnes si povíme příběh o tom, jak v jedné nejmenované české agentuře již léta sledují nerovný zápas Davida s Goliášem. Jako jedna z mála zemí na světě u nás v ČR máme konkurenci na poli vyhledávačů a jasnou převahou zde nedominuje Google, se stále ještě tvrdí. Tedy tak tomu ještě donedávna opravdu bývalo. Nyní se… Detail článku »
Jak si ověřit výsledky vyhledávání geograficky
Velmi pěkný návod krok za krokem, který budou schopny aplikovat i naše maminky, dali dohromady na Slovensku v Coolstranky.sk. Sice se nejedná o žádnou novinku, ale protože tuto záležitost řešite prakticky každý týden, přijde nám dobré si různé postupy zopakovat a shrnout. Jen dodáme, že v Collabimu je možno měřit dnes více než 70 zemí… Detail článku »
PDF se může dostat do featured snippetu
V zahraničí byl spatřen Yeti v podobě úryvku z PDF na nulté pozici. Nyní je tedy již potvrzeno, že pokud máte dobré pozice, může si Google vzít popisek a vytvořit z něj featured snippet i z PDF, které na webu máte. Více informací zde…. Detail článku »
Whiteboard friday od MOZu se opět povedl, tentokrát radí na co nezapomenout při vaší SEO on-page optimalizaci v roce 2019
Perfektní shrnutí za nás všeho podstatného. na co byste si měli i v roce 2019 dávat stále pozor v případě on-page optimalizace dal dohromady na svém výborném whiteboard friday jako obvykle MOZ. Ať už máte rádi video, či článkové shrnutí, oboje je k dispozici. Britney Muller zde shrnuje tři základní pilíře: Zdali jsou vaše stránky… Detail článku »