Google dnes potvrdil aktualizaci v lokálním vyhledávání. Jedná se o úpravu zobrazování recenzí místních firem. Toto vylepšení podpoří hlavně firmy, které mají dostatek pozitivních recenzí, protože carousel je nyní umístěn hned pod názvem firmy a recenze jsou tak dostatečně viditelné. Navíc uživatel nemusí klikat na tlačítko “zobrazit další recenze”. Největší přínos má tato aktualizace pro… Detail článku »
Google testuje sledování zásilek v SERPu
Není novinkou, že se Google snaží o to, aby poskytl uživatelům vše podstatné, aniž by museli opustit stránku vyhledávání. Přímo na Googlu můžete zjistit číslo firmy, sídlo, produkty nebo služby které prodává. Nyní ale Google přináší další vylepšení SERPu a to je sledování zásilky. Momentálně běží v režimu testování, každopádně funkčnost je taková, že do… Detail článku »
Google Action – hlasové vyhledávání jako další možnost zlepšení SEO
Hlasové vyhledávání je sice v České republice ještě v plenkách. V zahraničí, je ale díky domácím asistentům hojně používáno a dá se očekávat, že procento uživatelů bude stále stoupat. A to nejen v USA. Nedávno Google oznámil, že uvolňuje tzv. Google Action pro širší okruh uživatelů. Ti tak mohou vytvářet “akce” bez větší technických znalostí. … Detail článku »
Listopadový Google Local Update potvrzen – co už víme?
V listopadu již Google potvrdil svůj core update BERT. V úterý 3.12. byl potvrzen další update, který proběhl v listopadu. Google pojmenoval tuto aktualizaci Nov. 2019 Local Search Update. Pojďme se podívat v několika bodech, co o této aktualizaci již víme: Google přidal neutrální shodu k dotazům pro lokální vyhledávání (Toto již udělal pro klasické… Detail článku »
Volatilita jako nový trend SERPu? Lokální SEO je jistota
Pokud pracujete s lokálním SEO, jsou pro vás Google Maps nepostradatelným pomocníkem. Problém ale je, že pod mapou s výsledky jsou pouze tři sloty pro zobrazení (viz obrázek níže), které se navíc příliš nemění. Jde tudíž o velmi výsadní postavení. S listopadovými aktualizacemi vyhledávacího algoritmu Google však přišla výrazná volatilita celého SERPu, lokální business nevyjímaje…. Detail článku »
Google Search Console dostala další vylepšení
S vylepšováky pro Google Search Consoli (GSC) se v poslední době roztrhl pytel. Po uvedení nástroje pro měření rychlosti webových stránek a reportingu k videím (byť zatím ne v české verzi) Google přichází s dalším doplňkem stravy pro každého on-line obchodníka. Přesněji řečeno každého on-line obchodníka, který využívá platformu Merchant Center pro zviditelnění svého obchodu a produktů…. Detail článku »
Výsledky vyhledávání s nulovým počtem prokliků?
Může se Vám to zdát jako nesmysl, ale je to možné. Dokonce se zdá, že půjde o čím dál častější jev. Jak zaznělo na konferenci SMX East v New Yorku minulý týden, z vyhledávání na internetu s nulovým počtem prokliků se stává trend. Již v prvním pololetí 2019 vyšla studie poukazující na fakt, že přibližně polovina… Detail článku »
Seznam aktualizoval vyhledávací algoritmus
Aby nebylo poslední dobou málo změn vyhledávacích algoritmů Google, přidal se i český Seznam. Minulou středu 13.11. byl aktualizován jeden z modelů, které Seznam používá pro vyhodnocování pořadí stránek. Tento model Seznam nazývá “užitečnost” a má zjišťovat, které stránky na zadaný vyhledávací dotaz uspokojí více uživatelů. Jinak řečeno, které stránky jsou pravděpodobně užitečnější. Seznam vychází z… Detail článku »
Listopadový update Google algoritmu potvrzen
Koncem minulého týdne se začaly objevovat příznaky updatu vyhledávacího algoritmu, nicméně Google nic oficiálně nepotvrdil. Vzhledem k tomu, že o několik dní dříve byl vypuštěn core update BERT, nebylo možné zcela jasně rozlišit, že se jedná o samostatný update. Až dnes Google oficiálně potvrdil, že provedl několik minoritních úprav algoritmu, které podle jeho mínění nijak nevybočují… Detail článku »
Další opatření EU proti Google visí ve vzduchu
Je to dva roky zpět, co Google obdržel pokutu ve výši 2,4 mld EUR od Evropské unie za porušování antimonopolních předpisů, když upřednostňoval vlastní službu pro porovnávání cen před konkurenčními. Nejoblíbenější internetový vyhledávač na světě následně nabídl svým konkurentům reklamní prostor v horní části vyhledávací stránky, což jim mělo dát šanci soutěžit za rovných podmínek…. Detail článku »