Petr Hlaváč z renomované agentury eVisions dal dohromady článek, ve kterém hovoří o obsahu jejich reportu v GDS (Google Data Studio) který připravili pro své klienty.
Velmi otevřeně a na poměry v ČR nezvykle jdou s kůží na trh ven a popisují bloky, které jejich report má, jsou to zejména:
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
- Manažerské shrnutí
- Organická návštěvnost (Google Analytics data)
- Vybrané segmenty návštěvnosti
- Hlavní ekonomické ukazatele výkonnosti
- Analýza vyhledávání (Google Search Console a GA data)
- Indexace (Google Search Console a GA data)
- Rozložení pozic (Collabim data)
- Market share (Collabim data)
- Linkbuilding + vývoj odkazového profilu (Ahrefs data)
- Přehled provedených činností
- Plán činností na následující období
Zajímá-li vás super inspirace v reportingu, určitě na článek “Co by měl obsahovat ideální SEO report?” mrkněte.
Chcete-li si i vy napojit Collabim do GDS, návod najdete zde. Jinak vzorovou šablonu pro reporting přineseme již brzy i my.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>