Garry Illyes z Google potvrdil, že hreflang není hodnotícím faktorem ve smyslu algoritmu Google, který hodnotí, na které pozici vaše daná stránka bude.
Nicméně jeho použití může googlu napovědět, že existuje jiná stránka v jazyce, který odpovídá lépe vašemu cílovém uživateli.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
V tom případě může Google výsledky vyhledávání zaměnit vaši stránku, která má sice vyšší hodnocení, za jinou ve správném jazyce pro daného uživatele.
A tím vlastně způsobí, že výsledek v tom daném jazyce bude více lákat návštěvníka ke kliknutí a tedy vám může přivést mnohem více návštěv než původní stránka, která měla lepší interní hodnocení v rámci Google. Bude mít tedy vyšší míru prokliku, nebo-li CTR.
Příklad:
– uživatel vyhledává výraz “webdesign”
– Google se podívá do své databáze a vybere vaši stránku A (tam a pro tento výraz nejsilnější hodnotící signál), která je připravena pro Česko
– uživatel však vyhledává z Anglie, Google se tedy podívat zdali vaše stránka a obsahuje hreflang A
– a ta ho obsahuje a ukazuje na anglickou verzi této stránky B
– Google tedy ve výsledcích vyhledávání zobrazí stránku B
Zdroj: https://www.searchenginejournal.com/google-hreflang-not-a-ranking-signal-but-will-drive-targeted-traffic/292643/
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
V minulosti jsme informovali o zásadách Google, které se týkaly tzv. zneužití reputace. Jednalo se o snahu zabránit případné manipulaci s tzv. “link juicem”...
Detail článku »
Před necelými dvěma týdny jsme informovali o výrazné fluktuaci výsledků ve vyhledávání na Googlu, která trvá již několik měsíců. Za poslední měsíc výsledky začaly...
Detail článku »
Zdá se to jako již nesčetněkrát přehraná páska v trampském magneťáku, ze kterého znějí stále stejné šlágry. Fluktuace pozic od vydání srpnového updatu pokračuje....
Detail článku »
Po mnoha spekulacích Google v polovině srpna ohlásil nový update jádra. Updatu předcházelo znatelné poskakování pozic v SERPu, které se téměř pravidelně objevovalo několik...
Detail článku »
Spekulace jsou u konce, nová aktualizace jádra Googlu se stala skutečností. Náhlé změny ve vyhledávání v posledních týdnech nasvědčovaly, že Google pravděpodobně testuje nové...
Detail článku »