John Mueller z Google odpovídal v posledních dnech na svém Twitteru na dotaz ohledně vlivu hloubky URL adresy na Google ranking. Dotaz souvisí s kategoriemi webu a tedy i strukturou složek na jedné doméně.
Je lepší více vrstevná struktura nebo by neměla být URL adresa příliš “hluboká”? Dle Johna je to jedno a na ranking to nemá žádný vliv.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Z hlediska rankingu a SEO vyjde totiž na stejno, pokud máte URL adresu v podobě /blog/stránka nebo /blog/kategorie/stránka.
John však dodává, že to může ovlivnit indexaci jednotlivých stránek a rychlost zjištění změn na stránce Google roboty. Čím více totiž Google boti musejí klikat, tím menší je šance, že Google Vaší stránku vůbec objeví.
Proto radši posílejte “hlubší” URL adresy k indexaci manuálně pomocí Google Search Console. Tím zvýšíte šanci, že Google vaše nově vzniklé stránky objeví a zaindexuje.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Očekávané se stalo skutečností; Google potvrdil nový Core update, o kterém se v posledních měsících hojně spekulovalo. Aktualizace byla ohlášena 11. listopadu 2024 a...
Detail článku »
Společnost Google na konci října uspořádala summit Web Creator, na kterém mmj. došlo i na zmínku o nové aktualizaci vyhledávače, kterou Google plánuje vydat...
Detail článku »
Seznam nás po nějakém čase opět pohostil novinkou ve vyhledávání. Tentokrát prošlo několika změnami obrázkové vyhledávání. To získalo nový design, který zahrnuje organické výsledky...
Detail článku »
V minulosti jsme informovali o zásadách Google, které se týkaly tzv. zneužití reputace. Jednalo se o snahu zabránit případné manipulaci s tzv. “link juicem”...
Detail článku »
Před necelými dvěma týdny jsme informovali o výrazné fluktuaci výsledků ve vyhledávání na Googlu, která trvá již několik měsíců. Za poslední měsíc výsledky začaly...
Detail článku »