Jak jistě víme, Google stále testuje různé zobrazování výsledků a zkouší, které věci budou více fungovat. Nyní se objevila další novinka. A to jak v organickém, tak placeném vyhledávání.
Novinka se týká zobrazování podstránek, které si v placeném vyhledávání můžete nastavit. V organickém si je Google může vybírat sám.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Standardní zobrazení vypadá takto u organického vyhledávání:
A v placeném vyhledávání:
Nové organické vyhledávání má tento vzhled:
A placené:
Nové výsledky vyhledávání na první pohled jistě více zaujmou díky orámování a myslím, že mají i větší šanci na proklik (CTR) odkazu na web.
Jak se zobrazují výsledky Vám a který z nich Vám přijde více konverzní?
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>