Před pár dny se objevila informace, že Google vylepšil obrázkové vyhledávání. Nyní zobrazuje u produktů skladovou dostupnost přímo na stránce vyhledávání.
Nyní je jasně vidět, zda je produkt skladem (zeleně označeno) nebo je vyprodaný (červeně označeno). Uživatelé tak mohou přímo filtrovat výsledky, které vyžadují. Po kliknutí na odkaz se zobrazí další informace jako je cena, hodnocení nebo výrobce.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Jedná se tak o další využití strukturovaných dat, které Google bude i roce 2020 stále více vylepšovat.
Zobrazování dostupnosti produktů přímo v obrázkovém vyhledávání přímo ukazuje na snahu Googlu, aby se i přes obrázky nakupovalo. Pro obchodníky to opět znamená, že se mají zaměřit i na obrázkové SEO.
S optimalizací obrázků souvisí i zpětné vyhledávání obrázků. O tom jak na Vyhledávání podle obrázku nebo fotky se dočtete v článku.
Zdroj: https://searchengineland.com/google-showing-product-availability-markup-in-image-search-results-326359
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Očekávané se stalo skutečností; Google potvrdil nový Core update, o kterém se v posledních měsících hojně spekulovalo. Aktualizace byla ohlášena 11. listopadu 2024 a...
Detail článku »
Společnost Google na konci října uspořádala summit Web Creator, na kterém mmj. došlo i na zmínku o nové aktualizaci vyhledávače, kterou Google plánuje vydat...
Detail článku »
Seznam nás po nějakém čase opět pohostil novinkou ve vyhledávání. Tentokrát prošlo několika změnami obrázkové vyhledávání. To získalo nový design, který zahrnuje organické výsledky...
Detail článku »
V minulosti jsme informovali o zásadách Google, které se týkaly tzv. zneužití reputace. Jednalo se o snahu zabránit případné manipulaci s tzv. “link juicem”...
Detail článku »
Před necelými dvěma týdny jsme informovali o výrazné fluktuaci výsledků ve vyhledávání na Googlu, která trvá již několik měsíců. Za poslední měsíc výsledky začaly...
Detail článku »