Události okolo COVID-19 se bohužel nedotknou pouze “offline” světa. Google nyní vydal několik rad, pro majitele účtů Google My Business, jak mají označit svoje pobočky, pokud je jejich provoz omezen právě díky COVID-19.
Podnikům se doporučuje, aby co nejlépe označili svoji provozovnu informacemi a upravili profil svojí firmy.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Změna pracovní doby
Pokud se Vaše provozní doba změnila, informujte co nejpřesněji, kdy máte otevřeno nebo zavřeno.
Aktualizujte svůj popis provozovny
Vysvětlete svým zákazníkům, že váš obchod je omezen z důvodu COVID-19. Můžete také dodat informace, jak nyní budete objednávky vyřizovat a v jakém režimu bude vaše firma fungovat.
Zkontrolujte své kontaktní údaje
Ujistěte se, že máme na profilu firmu aktualizované kontakty, aby vás zákazníci mohli kontaktovat.
To jsou momentální doporučení od Googlu. Nyní žádné nové funkce pro Google My Business vydané nejsou. Můžeme ovšem předpokládat, že pokud tento problém bude i nadále přetrvávat, Google nějaké funkce k informování vašich klientů přidá.
Zdroj: https://twitter.com/GoogleMyBiz/status/1237062402790903813
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Očekávané se stalo skutečností; Google potvrdil nový Core update, o kterém se v posledních měsících hojně spekulovalo. Aktualizace byla ohlášena 11. listopadu 2024 a...
Detail článku »
Společnost Google na konci října uspořádala summit Web Creator, na kterém mmj. došlo i na zmínku o nové aktualizaci vyhledávače, kterou Google plánuje vydat...
Detail článku »
Seznam nás po nějakém čase opět pohostil novinkou ve vyhledávání. Tentokrát prošlo několika změnami obrázkové vyhledávání. To získalo nový design, který zahrnuje organické výsledky...
Detail článku »
V minulosti jsme informovali o zásadách Google, které se týkaly tzv. zneužití reputace. Jednalo se o snahu zabránit případné manipulaci s tzv. “link juicem”...
Detail článku »
Před necelými dvěma týdny jsme informovali o výrazné fluktuaci výsledků ve vyhledávání na Googlu, která trvá již několik měsíců. Za poslední měsíc výsledky začaly...
Detail článku »