Na začátku února roku 2019 vydal Google tzv. E-A-T jako jeden z hodnotících faktorů webů.
Jedná se o zkratku slov Expertise, Authoritativeness a Trustworthiness. V češtině Odbornost, Autorita a Důvěryhodnost.
E-A-T má vliv na stránky, která podle Google spadají do kategorie YMYL (Your Money, Your Life), což jsou stránky, které mohou mít negativní dopad na vaše zdraví, bezpečnost nebo třeba finance, pokud podávají nepravdivé informace.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
V březnu Google aktualizoval svůj blog o tomto tématu, kde připomněl, že samotné E-A-T není hodnotící faktor v algoritmech, nicméně využívá skupinu dalších faktorů, které mají suplovat právě E-A-T pro Google bota. Samotné E-A-T posuzují zaměstnanci Googlu, kteří manuálně prochází a hodnotí stránky. Cílem je, aby robot dokázal poznat, co by člověk považoval za kvalitní obsah. Porovnává proto hodnocení uživatelů a samotných robotů.
Na otázku ohledně E-A-T odpovídal na Twitteru i Danny Sullivan z Googlu, kde odkazuje právě na zmíněný blog o tom, na co si dát na stránkách pozor.
Zdroj: https://www.seroundtable.com/google-eat-aligns-ranking-factors-29299.html
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Očekávané se stalo skutečností; Google potvrdil nový Core update, o kterém se v posledních měsících hojně spekulovalo. Aktualizace byla ohlášena 11. listopadu 2024 a...
Detail článku »
Společnost Google na konci října uspořádala summit Web Creator, na kterém mmj. došlo i na zmínku o nové aktualizaci vyhledávače, kterou Google plánuje vydat...
Detail článku »
Seznam nás po nějakém čase opět pohostil novinkou ve vyhledávání. Tentokrát prošlo několika změnami obrázkové vyhledávání. To získalo nový design, který zahrnuje organické výsledky...
Detail článku »
V minulosti jsme informovali o zásadách Google, které se týkaly tzv. zneužití reputace. Jednalo se o snahu zabránit případné manipulaci s tzv. “link juicem”...
Detail článku »
Před necelými dvěma týdny jsme informovali o výrazné fluktuaci výsledků ve vyhledávání na Googlu, která trvá již několik měsíců. Za poslední měsíc výsledky začaly...
Detail článku »