Jak pracovat se sezónním obsahem, když je již po sezóně? Úplně stejně se ptal jeden z účastníků nedávného Google webmaster hangoutu.
Špatně pracovat se sezónním obsahem může v důsledku znamenat problémy s hodnocením a indexací.
John Mueller z Google nabízí dvě rady:
- Publikovat sezónní obsah jen po rozumně dlouhý čas, aby Google mohl považovat obsah za relevantní a důležitý
- Používat jednotné URL pro všechen sezónní obsah. Jen podle roční doby je třeba vyměnit vánoční obsah za velikonoční apod. Nedoporučuje se ale měnit obsah jedné URL příliš často. A už vůbec ne každý den:-)
Celý článek najdete zde.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>