RankRanger, poskytovatel nástrojů pro SEO nástroje, oznámil, že Google zobrazuje miniatury obrázků ve výsledcích vyhledávání mobilních výsledků s větší frekvencí.
Co jsou miniatury obrázků? Miniatury obrázků v úryvcích výsledků vyhledávání v mobilním zařízení se zobrazují v okamžiku, kdy společnost Google zjistí, že v úryvku jednotlivého výsledku vyhledávání obrázek, který má jít spolu s názvem, adresou URL a textovým popisem stránky. Zde je příklad:
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Proč je to důležité? Představte si, že máte seznam výsledků vyhledávání na prvním místě a váš konkurent na místě druhém. To se dá předpokládat za úspěch, že? V tomto případě to je ale jinak. Váš konkurent má miniaturu obrázku ve svém seznamu výsledků vyhledávání a vy ne. Oči hledajícího mohou tedy přeskočit přes Vaši první pozici a přeskočit na svého konkurenta kvůli obrázku.
RankRanger také uvedl, že počet stránek s výsledky vyhledávání, které mají miniatury obrázků, vyskočil z přibližně 40 na přibližně 75 procent:
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Očekávané se stalo skutečností; Google potvrdil nový Core update, o kterém se v posledních měsících hojně spekulovalo. Aktualizace byla ohlášena 11. listopadu 2024 a...
Detail článku »
Společnost Google na konci října uspořádala summit Web Creator, na kterém mmj. došlo i na zmínku o nové aktualizaci vyhledávače, kterou Google plánuje vydat...
Detail článku »
Seznam nás po nějakém čase opět pohostil novinkou ve vyhledávání. Tentokrát prošlo několika změnami obrázkové vyhledávání. To získalo nový design, který zahrnuje organické výsledky...
Detail článku »
V minulosti jsme informovali o zásadách Google, které se týkaly tzv. zneužití reputace. Jednalo se o snahu zabránit případné manipulaci s tzv. “link juicem”...
Detail článku »
Před necelými dvěma týdny jsme informovali o výrazné fluktuaci výsledků ve vyhledávání na Googlu, která trvá již několik měsíců. Za poslední měsíc výsledky začaly...
Detail článku »