Rogger Montti ve svém článku na Search Engine Journal zmiňuje, že hodnotící faktory pro SEO se vyvíjí rychleji než SEO odvětví (zaplaťpánbůh, dává to konkurenční výhodu firmám co nechtějí s dinosaury).
V současnosti se nacházíme v éře Google AI Search (pokud jako já zatím nevíte co je AI, doporučuji článek na wiki), kdy AI zodpovídá 30% vyhledávacích dotazů. Pro algoritmus nehrají důležitou roli odkazy. Dá se o něm v podstatě říci, že splňuje dvě funkce:
1) precizně porozumět tomu, co má uživatel opravdu na mysli
2) najít webovou stránku, která důkladně zodpoví skutečnou otázku v rámci vyhledávaného dotazu
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
AI se chová jako skutečný člověk, nepočítá kolikrát se klíčové slovo zobrazí na dané stránce, ani nehledá synonyma. Hledá takovou odpověď, která vyřeší problém.
V této souvilosti nelze opomenout ani vzrůstající trend “obrázkového SEO”, o kterém jsme již v minulosti psali na téma optimalizace obrázků.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Očekávané se stalo skutečností; Google potvrdil nový Core update, o kterém se v posledních měsících hojně spekulovalo. Aktualizace byla ohlášena 11. listopadu 2024 a...
Detail článku »
Společnost Google na konci října uspořádala summit Web Creator, na kterém mmj. došlo i na zmínku o nové aktualizaci vyhledávače, kterou Google plánuje vydat...
Detail článku »
Seznam nás po nějakém čase opět pohostil novinkou ve vyhledávání. Tentokrát prošlo několika změnami obrázkové vyhledávání. To získalo nový design, který zahrnuje organické výsledky...
Detail článku »
V minulosti jsme informovali o zásadách Google, které se týkaly tzv. zneužití reputace. Jednalo se o snahu zabránit případné manipulaci s tzv. “link juicem”...
Detail článku »
Před necelými dvěma týdny jsme informovali o výrazné fluktuaci výsledků ve vyhledávání na Googlu, která trvá již několik měsíců. Za poslední měsíc výsledky začaly...
Detail článku »