Dnes už je jasné, že obsah je to hlavní a že dokáže stránky vytáhnout do prvních pozic ve vyhledávání.
Samozřejmě víme, že online svět se neustále mění a je potřeba se přizpůsobovat a být co nejvíce kreativní. Pokud nebudeme držet krok, můžeme první stránce SERPu zamávat.
Předtím, než obsah zveřejníte, dejte si chvíli a zkontrolujte, zda splňujete těchto 6 zásad.
1) Skvělý obsah je video
Text a obrázky v dnešní době už nestačí. Díky pokroku v technologiích je dnes pokročilá tvorba obsahu dostupná téměř každému. Strategie proto musí držet s dobou. Nyní je čas na videa a živé vysílání.
Myslíte, že to není pravda?
- Co vás více zaujme? Web nebo sociální sítě?
- Jaký druh obsahu vás nejvíce baví?
- Na co se zaměřujete, když potřebujete podrobné informace před koupí produktu?
- Co si vybavíte, když přemýšlíte nad nějakou značkou či osobou?
Ve většině případů to bude právě video.
Videa, webináře či živé vysílání jsou nesmírně populární a s vývojem technologií budou i nadále.
Další výhodou je to, že video dnes natočí každý, kdo má chytrý telefon. To znamená, že stačí i malý rozpočet na poutavou video reklamu.
2) Kvalitní obsah odpovídá na dotazy
Když zadáte do vyhledávače dotaz, jaký výsledek očekáváte?
Odpověď.
I při zadání obecného klíčového slova můžeme očekávat, že uživatel hledá odpověď na určitou otázku.
Proto, když vytváříte obsah, vytvořte si kvalitní analýzu klíčových slov, která vám pokryje jak obecné dotazy, tak ty long tailové. Následně můžete obsah plnit podle relevance dotazů.
3) Pravý obsah, je ten originální
Když se řekne originální obsah, znamená to, že Google musí usoudit, že to, co publikujete na webu, konkurence nemá. Například nový úhel pohledu na určitou problematiku, nebo podrobnější informace, které jinde ještě nejsou.
Zde je zapotřebí vaše kreativita a kolikrát i zpětná vazba od vašich klientů, kteří moc dobře vědí, co hledají a co jim chybí.
4) Skvělý obsah tvoří sám uživatel
Prezentace značky pomocí influencerů je častokrát lepší, než samotná propagace firmy.
Z jakého důvodu?
Protože vlivní lidé a známé osobnosti působí více jako kamarádi, kteří dávají dobré rady a vlastně vám nic prodat nechtějí. Uživatelé tak mají pocit, že těmto lidem mohou důvěřovat.
Velkou výhodou spolupráce s influencerem nebo ambasadorem značky je ta, že nemusíte vytvářet potřebný obsah. Tvoří se totiž téměř sám.
5) Skvělý obsah je záměrný a cílený na výsledky
Tvořit obsah bez strategie je jako házet hrách na zeď. Když přemýšlíte nad novým obsahem pro váš web, odpovězte si:
- Jaký obsah vaše publikum nejvíc zaujme?
- Jaké téma získá největší počet kliknutí a zaujme uživatele na dlouhou dobu?
- Co vám zajistí hromadu reakci nebo prodejů?
Využijte také své analytické nástroje, prozkoumejte vaše konverze, leady a prodeje a přetvořte je do nového obsahu.
6) Skvělý obsah má poutavý titulek
Potencionální návštěvníky vašeho webu lákají poutavé titulky. Řekněte jim, proč kliknout zrovna na váš odkaz. Pokud je váš titulek poutavý a zanechá v uživateli pocit, že pokud na něj neklikne, příjde o zajímavé informace, je to ten správný titulek.
Například:
“Pokud nevyužíváte tyto rady v marketingu, děláte to špatně!”
Příště, až budete přemýšlet a tvořit nový obsah pro nalákání zákazníka, vzpomeňte si na tyto rady a využijte je.
zdroj: https://www.searchenginejournal.com/what-makes-content-great/346990/#close