Jaké změny se dějí? Jde hlavně o výrazné přidání textu, kdy jeden nadpis s 25-ti znaky nahradí dva s až 30-ti znaky. Počet znaků v popiscích navíc vzrostl na 90 z původních 80-ti.
Mění se také umístění obchodního názvu v reklamě. Ten se přesune na řádek popisku. Produkový manažer Google Ads k tomu uvedl: „Všimli jsme si, že je těžké sloučit obchodní název i přesvědčivou výzvu k akci v nadpisu, proto jsme přesunuli jméno firmy na začátek popisu reklamy.“
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší?
Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat.
Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Ale pozor, ne vždy musí jít o výhodu. Přesun obchodního jména do popisu uvolní sice prostor v titulku, ale pokud máte známou značku, důkladně zvažte dopad této změny.
Stejně jako při zavádění jakýchkoli změn bude testování kritické. Existuje výhoda, pokud jste mezi prvními, zvláště je-li v sázce více reklamních pozic, ale ujistěte se, že přidaný text dostatečně popisuje vaše výhody a udává pádné důvody, proč mají zákazníci volat právě vám. Inspirovat se můžete například v textech, které již fungují a mohou se hodit pro formát Google call-only.
K zjištění již Vašich fungujících PPC reklam a reklam Vašich konkurentů doporučujeme využít Svatý grál, o kterém si můžete přečíst článek zde : Jak využít Svatý Grál Collabimu
zdroj: https://support.google.com/google-ads/answer/9262612
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Očekávané se stalo skutečností; Google potvrdil nový Core update, o kterém se v posledních měsících hojně spekulovalo. Aktualizace byla ohlášena 11. listopadu 2024 a...
Detail článku »
Společnost Google na konci října uspořádala summit Web Creator, na kterém mmj. došlo i na zmínku o nové aktualizaci vyhledávače, kterou Google plánuje vydat...
Detail článku »
Seznam nás po nějakém čase opět pohostil novinkou ve vyhledávání. Tentokrát prošlo několika změnami obrázkové vyhledávání. To získalo nový design, který zahrnuje organické výsledky...
Detail článku »
V minulosti jsme informovali o zásadách Google, které se týkaly tzv. zneužití reputace. Jednalo se o snahu zabránit případné manipulaci s tzv. “link juicem”...
Detail článku »
Před necelými dvěma týdny jsme informovali o výrazné fluktuaci výsledků ve vyhledávání na Googlu, která trvá již několik měsíců. Za poslední měsíc výsledky začaly...
Detail článku »