V minulosti se objevovaly spekulace, že Google využívá k hodnocení stránek ranking třetích stran. Mezi nejznámější patří MOZ, Alexa, Ahrefs nebo Majestic. Nic z toho však nebylo potvrzeno.
Google i Seznam mají vlastní hodnotící ranky PageRank a S-Rank, proto hodnoty naměřené v nástrojích třetích stran jsou pouze orientační a nemá cenu je používat jako nosné hodnoty pro měření kvality v SEO. Od toho raději používejte hmatatelnější cíle, jako je traffic (návštěvnost), konverze (objednávky, registrace), CTR (prokliky) a pozice ve výsledcích vyhledávání.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Autor faktoru: Jan Vanžura (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>