Stránka s kontaktními údaji (především adresa a telefon) je považována za určitou známku legitimizace webu. Mimo to jsou však kontaktní údaje ověřovány kontrolory kvality v případě Googlu, ale i u Seznamu kontrolují shodu s IČO v obchodních podmínkách.
Správné a přehledné kontaktní informace jsou důležité především pro lokální SEO (tzn. zaměřuje-li se webová stránka na zákazníky z určitého regionu). Důležitá je především konzistentnost kontaktních údajů v různých marketingových kanálech. Google tuto konzistentnost zohledňuje a teoreticky jí připisuje plusové body.
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Autor faktoru: Jan Vanžura (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>