Existuje teorie, že na nejlepších pozicích v neplacených výsledcích vyhledávání jsou stránky, které obsahují 2 000 – 2 500 slov. John Mueller však uvádí, že Google nijak neodměňuje za počet slov a více než to záleží na kvalitě obsahu. Na druhou stránku delší články, které budou dobře strukturované, mít správné nadpisy a podnadpisy, infografiku a obrázky, mohou být pro uživatele užitečnější a tím se zařadit ne lepších pozicích.
Lze tak říci, že počet slov není přímý SEO faktor, ale uživatelé a tím i vyhledávače umí ocenit stránky, které podrobně pracují s obsahem a pomohou vyřešit dotaz bez nutnosti návratu do SERPa (Dwell Time).
Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Autor textu: Honza Vanžura & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>