Mobily, obrázky, answer boxy a optimalizujte i svou stránku na Twitteru
Optimalizace pro mobilní zařízení
Smartphony už má skoro každý a mobilní vyhledávání je častější než to desktopové, proto se říká “mobile-first” design. Pravda je trošku jinde. Je důležité mít své stránky designově mobile-friendly, protože z mobilů přichází více a více uživatelů, ale neměli by jste se soustředit pouze na jednu kategorii. Jen v případě kdy se budete věnovat oběma kategoriím, získáte kýženou pozornost uživatelů.
Myslet byste měli ani na tablety. Je důležité mít svou stránku optimalizovanou pro všechny typy zařízení.
Jestli je váš web mobile friendly zjistíte zde: search.google.com/test/mobile-friendly
Optimalizujte obrázky
Obrázky jsou často nejatraktivnější a nejviditelnější částí stránky. Jsou nejstahovanějším materiálem celého internetu. Proto Google doporučuje optimalizovat obrázky.
Jak správně optimalizovat obrázky si můžete přečíst zde: “Jak a proč optimalizovat obrázky pro SEO“.
Optimalizujte pro Answer Boxy
Všichni chtějí být ve výsledcích vyhledávání nahoře. Co je lepší než 1. pozice? Přeci 0 🙂
Co je Answer Box?
Přímá odpověď na vyhledávací dotaz, která má uživateli ušetřit hledání a čas s klikáním na odkazy.
Ve výsledcích můžeme najít vše od produktových informací, výživových hodnot, answer boxů, přes hudební hity, až k receptům, návodům, a podobně.
Kanadští vědci zjistili, že průměrná doba, po kterou člověk drží pozornosti klesla ze 12 na 8 sekund. Pokud chcete zaujmout co nejvíce uživatelů a získat větší ranking, miřte na search boxy za použití skvělého obsahu.
Optimalizujte svou stránku na Twitteru
Tweety jsou nyní indexovány v SERP. Google uzavřel v roce 2015 spojenectví s Twitterem a dostal tak úplný přístup k tisícům tweetů, které se každou vteřinou šíří internetem.
Většina uživatelů není spokojená se zprávou, která je stará několik hodin . Všichni chtějí nejnovější informace. Netřeba zdůrazňovat, že byste měli začít optimalizovat své tweety za použití klíčových slov a patřičné délky, aby odpovídali jak vašemu zájmu (tedy nalákali čtenáře), tak zájmu uživatelů (nalezení obsahu, který hledají).