Mobily, obrázky, answer boxy a optimalizujte i svou stránku na Twitteru Optimalizace pro mobilní zařízení Smartphony už má skoro každý a mobilní vyhledávání je častější než to desktopové, proto se říká “mobile-first” design. Pravda je trošku jinde. Je důležité mít své stránky designově mobile-friendly, protože z mobilů přichází více a více uživatelů, ale neměli… Detail článku »
Střecha
8. lekce – Kontrolujte interní odkazy
Interní odkaz je takový, který odkazuje v rámci vašeho webu z jedné stránky na jinou. Interní odkazy jsou velmi důležité, protože usnadňují jak vyhledávačům tak především uživatelům orientaci na webu. Chceme-li aby uživatelé zůstávali na našem webu, vraceli se a prováděli konverze musíme jim umožnit snadný a rychlý průchod k tomu k čemu chtějí. I… Detail článku »
9. lekce – Přejděte na HTTPS
Uživatelé chtějí a očekávání bezpečné prostředí. Vy jako provozovatelé webů jste zodpovědní za ochranu dat svých zákazníků. To je hlavní důvod proč HTTPS. Pokud pro vás toto nebyl dostatečně pádný důvod, určitě vás přesvědčí postoj Googlu k webům bez zabezpečení. Google už od roku 2014 považuje HTTPS za hodnotící kriterium, protože bezpečnost je jeho prioritou…. Detail článku »
10. lekce – Co určitě nedělejte
V předchozích 9 lekcích jste se dozvěděli “co má Google rád”. Určitě to není recept na zaručený úspěch, ale pokud se budete držet informací, které jste se dozvěděli, jsme přesvědčení, že to vašemu webu pomůže. Nyní je potřeba si říct co Google rozhodně rád nemá. Pokud se chcete vyhnout problémům, vyhněte se následujícím praktikám: zapojování… Detail článku »