Štítky v Collabimu můžete znát hlavně ze sekce s klíčovými slovy, kde nedávno nahradili skupiny. Nyní nově můžete se štítky pracovat i na dalších místech. Jsou to reporty a sledování konkurence.
Skupina slov ve sledování konkurence
Zajímá vás umístění konkurentů ve výsledcích vyhledávání na určitou skupinu slov? Zobrazte si ve sledování konkurence třeba jen slova se štítkem “brand”. Jednoduše vyberte štítek z nového seznamu, který naleznete nalevo od hledanosti. Výběr potvrďte tlačítkem zobrazit a uvidíte přehled klíčových slov, který vás zajímá.
Klíčová slova v reportu podle štítků
Collabim přidával do reportů klíčová slova, která byla označena hvězdičkou. Pozice ohvězdičkovaných klíčových slov se měří každý den a někteří z vás chtěli v reportech jiná klíčová slova než ty denně měřená. Proto jsme do reportů přidali pokročilé nastavení. Při vytváření nového reportu si vyberte štítek se skupinkou klíčových slov, kterou v reportech chcete mít. Tato možnost je v jednorázových i pravidelných reportech.
Na nastavení vašich automatických reportů se nic nemění. Ohvězdičkovaným klíčovým slovům jsme automaticky nastavili štítek “report”. Pokud jste ve svém účtu štítek “report” již měli, uvidíte nově štítek “collabim-reporting”. Tyto štítky si můžete libovolně upravit.
Jak se vám líbí filtrování pomocí štítků?
Napište nám do komentářů, na Facebooku nebo přes Twitter. Připravujeme pro vás rychlou editaci štítků u klíčových slov a filtrování na dalších místech. Co dalšího byste si přáli?