A je to opět tady, téměř pravidelná dávka novinek z našeho nástroje. Jistě vám neušlo, že jsme začátkem září novinky vynechali. Bylo to z prostého důvodu.
A jako již je zvykem, nechce-li se vám číst novinky, je tu i video:
Neměli jsme co publikovat 😀
Celé prázdniny jsme se totiž hodně věnovali vylepšování stahování pozic z Google, jelikož se nám klučina začal v červenci dost cukat a snažil se nám hodně znepříjemnit život.
Díky našemu super vývojářskému týmu jsme však během srpna rozjeli několik záložních metod pro stahování dat z Google a tím jsme zase naši spolehlivost posunuli na vyšší úroveň. Navíc jedeme vyšší rychlostí než kdy dříve a snažíme se doručit změřené pozice do 12 hodiny každého dne.
Začátkem září jsme se však opět vrhli do práce na vylepšování našeho nástroje a vedle vývoje nového vzhledu jsme se samozřejmě dál zaměřovali na to, jak našim zákazníkům usnadnit každodenní práci v internetovém marketingu. Jdeme na to.
Zvýšení počtu znaků na 100 v jednorázovkách
Dřívější omezení 50 znaků na frázi/slovo v případě jednorázových analýz vzalo za své a nyní můžete s přehledem kontrolovat i své oblíbené long-tailové výrazy.
Instantní import GA, GSC a získávač slov v URL v jednorázovkách
Další funkcí, kterou jsme vyslyšeli přání našich uživatelů je přímé napojení na Google Analytics a Google Search Console v případě zadávání slov či URL do jednorázových analýz.
Pokud však žádný projekt nemáte s Collabimem propojen ani v GA ani GSC, nezoufejte. Každá z funkcí nově nabízí možnost okamžitého a jednorázového propojení. Toto napojení nijak neuchováváme a použijeme ho jen a pouze pro toto jedno získání dat do analýzy.
Dalším vylepšením je již dříve zmiňovaný získávač slov z URL. Stačí zadat URL adresu, ze které chcete slova vzít a voilà – máte je mít! Co se třeba podívat, jaká slova má na webu konkurence?
Přidáno stahování SERP FEATURES na Seznamu
Ano, Seznam má také SERP FEATURES.
Tak se podívejte, kdo tam má videa či PLA, možná budete (ne)příjemně překvapeni.
Nově stahujeme informace o YouTube videu na stránce vyhledávání
To samé umíme nově také u Google, tedy informace o YouTube videu ve vyhledávání.
V této oblasti jsme mákli a připravili dvě nové analýzy. Stačí vložit klíčová slova a vypadnou vám inzeráty. Někdo by mohl namítnout, že toto již umí Svatý grál. Nicméně ten analyzuje PPC na základě vložené domény, slova ovlivnit nemůžete.
A pak je tam ještě superlevná analýza, která pouze srovná vybrané domény a řekne, která z nich na vložené slovo inzeruje a která ne.
Více informací naleznete na collabim.cz/ppc.
Google Analytics vs. PPC analýza
Aneb mocný tool, díky kterému může konečně SEO a PPC spolupracovat. A to spolu nemusí ani moc mluvit.
Koukněte se sami:
Nové tarify – ADVANCED, AGENCY, CORPORATION
I v oblasti tarifů jsme vyslyšeli naše klienty a připravili nové tarify pro 10, 60 a 90 webů. Nově je také možné si objednat na naší podpoře i tarify pro 6,7,8 a 9 webů.
Mrkněte, zda-li by vám některý z nich lépe nevyhovoval:
https://www.collabim.cz/cenik.html
Rozstřelení Collabimu – znatelné zvýšení rychlosti
Doufáme, že jste si všimli, že posledních cca 10 dní je Collabim zase rychlý jako dítě po prvním kari. Z jedné databáze (před cca rokem) je dnes 6. Toto rozdělení jsme dokončovali v září a nejen, že přináší větší stabilitu a rychlost, ale každá důležitá data nyní v reálném čase duplikujeme, což má blahodárný vliv na spolehlivost.
O tomto rozdělení se určitě ještě rozepíšeme, neboť se jedná o kousek vpravdě husarský.
Sledujte nás a u příštích novinek opět načtenou.