Dnes vypouštíme do světa náš úplně nový produkt Serpo. Pomůže vám podrobně sledovat, jak vaše konkurence inzeruje v PPC systémech a na jaké fráze se soustředí v SEO. Ze zahraničí se inspirujeme především službami SEMRush, iSpionage nebo SimilarWeb.
Collabim již delší dobu obsahuje sekci Konkurence. V čem bude Serpo jiné?
Jednodušší na používání
Serpo sleduje výsledky vyhledávání na 2 000 000 nejhledanějších klíčových slov na českém internetu. Vám tedy stačí zadat libovolnou doménu a Serpo ihned zobrazí, na která klíčová slova web inzeruje v PPC a zobrazuje se v přirozených výsledcích:
Celá databáze aktuálně obsahuje 8 000 000 inzerátů a 73 000 000 přirozených výsledků. Průběžně ji aktualizujeme ve 14 denních intervalech.
Sledování PPC inzerátů konkurence
Zajímají vás texty inzerátů konkurence? Chcete vědět, jak se mění v čase? V tom případě bude Serpo vašim věrným pomocníkem.
Přehled o kampaních konkurence
Zajímá vás, jaké kampaně (utm_campaign) konkurenční web používá? Zeptete se Serpa:
Co dál?
Serpo není hotový produkt a nikdy nebude. Pracujeme stále na jeho vylepšení, např.:
- rozložení pozic klíčových slov v čase (podobné Collabimu),
- jednoduchém srovnání klíčových slov s konkurencí; Cílem je poskytnout vám odpovědi na otázky typu “Na jaké fráze konkurence inzeruje a vy ne?”,
- sledování a upozornění na nové inzeráty konkurence,
- upozornění na nová klíčová slova/témata, na která začínají inzerovat.
Bezplatný online webinář
Abychom vám ukázali, jak Serpo nejlépe využít v praxi, připravili jsme bezplatný online webinář. Dozvíte se na něm, jak pomocí Serpa vylepšit PPC kampaně a obsah svého webu. Neváhejte a přihlašte se.
Chcete Serpo vyzkoušet?
Serpo nabízíme v omezené verzi zcela zdarma, neváhejte ho vyzkoušet. Chcete prohlížet všechna data a dělat exporty? V tom případě koukněte na placené tarify. Pro 20 nejrychlejších je nabízíme za zavádějící ceny.