31 dní uplynulo a my jsme, jak je již zvykem, připraveni naservírovat vám další seznam novinek za uplynulý měsíc.
“tentokrát se můžete těšit i na malé nakousnutí nového vzhledu“
Celková hledanost v jednom sloupci!
(již nemusíte nic sčítat)
Sečtené hodnoty hledaností na Google a Seznamu jsme přidali do nových sloupců. Jak v přehledu klíčových slov, tak v jednorázové analýze hledanosti. První ze sloupců obsahuje hodnoty za měsíc. Druhý pak za celé období.
Máte správně nastavené přesměrování?
Nový sloupec v jednorázových analýzách se jmenuje Status codes. Napomůže vám ke kontrole přesměrování. Stává se, že občas přesměrování vede na další a takto se tvoří celé řady na sebe vedoucích přesměrování. Proto jsme Collabim naučili tuto funkci, to abyste měli v tomto odvětví pořádek.
Pokud uvidíte více čísel na jednom řádku, jako kupříkladu 301, 301, 200, měli byste věnovat těmto řádkům patřičnou pozornost.
Vyšperkování Collabimu
V půli července jsme se vydali na cestu již neodkladnou – přepsat nejstarší části kódu a zrychlit tak Collabim. Naštěstí se vše úspěšně podařilo a i vy již můžete pocítit změny. Bohužel vidět to koncový uživatel nemůže, ale když se zaměříte na odezvu Collabimu, zjistíte, že v některých částech je rychlejší.
Také jsme se v průběhu měsíce potkávali s nevyhnutelnými chybami. Veškeré opravené chyby, které nám naši drazí uživatelé a testeři píší, se snažíme opravovat a následně vždy vepisujeme do změn v aplikaci. Touto cestou se dozvíte veškeré opravy / novinky a vylepšení ihned po jejich zveřejnění. Pravidelně kontrolujte Update aplikace a mějte tak nejaktuálnější přehled o tom, co se děje v Collabimu.
Rádi bychom také zmínili, že si vážíme jakékoliv zpětné vazby z řad našich testerů a uživatelů, kteří si najdou čas a upozorní na případné mezery, nedostatky a funkce, které by stálo za to přidat do Collabimu. Děkujeme vám!
Marketingový deník aneb nezapomeňte vše důležité…
Proč vznikl, k čemu ho používat a jeho základní funkce vám popíšeme v následujících třech bodech.
1. bod – Proč používat marketingový deník?
Některým nemusí být jasné, k čemu takový marketingový deník používat. Pár věcí nás napadá..
- Jaký dopad má můj článek?
- Vytvořit článek
- Při publikaci si zapsat poznámku k jednotlivým klíčovým slovům, které se vyskytují v daném článku (vícero variant jak vybrat klíčová slova – níže specifikujeme)
- Následně od vzniku poznámky velice jednoduše kontrolovat jakým směrem se pohybují pozice na klíčových slovech
- Má smysl vytvářet landing page?
- Vytvořit landing page
- Označit si klíčová slova, která se vyskytují na přistávací stránce
- Sledovat dopad této webové stránky a dle toho ji upravovat / zlepšovat
- Další důležité činnosti..
2. bod – Základní funkce
- Přidat poznámku
- Ke klíčovému slovu
- Ke štítku
- K stránce
- Exportovat do .xls
- Filtrování poznámek
- Podle štítků | klíčových slov | stránek | datumů
- Zobrazit poznámku v přehledu klíčového slova (viz obrázek)
3. bod – Něco navíc
V nynějších dnech a týdnech se vytváří nový vzhled celkové aplikace a na základě toho jsme se rozhodli, že je zapracujeme do marketingového deníku.. (Proto tyto funkce nenajdete v jiných záložkách a přehledech)
Líbí se vám? Co si o tom myslíte?
- Přidat poznámku do deníku v jakémkoliv místě vašeho účtu
- Přemisťovat, schovávat a měnit velikost sloupců
- Profily
- Vytvoření nových profilů
- Ukládat do nich nastavení rozložení sloupců
- Vytvoření nových profilů
Lehký designový doplněk necháváme bezeslovně..
Zanechte nám vaše názory a poznatky na naší Facebook stránce.. Těšíme se na ně a rádi na vše odpovíme.