Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Tomáš Stýskala, Wepromo

„Spousta lidí v mém okolí netuší, co přesně dělám. Otázku „A co to vlastně je, to SENO?“ tak slyším od svých známých poměrně často. Ale všichni nejsme z marketingu, a tak je to naprosto v pořádku.

Nastávající čtyřicátník Tomáš Stýskala se propracoval od zaměstnance v marketingové firmě až k vlastnímu podnikání v oboru SEO. Ale jak sám říká: „Žádný úspěch nepřichází bez práce.“ Tomášův příběh nebyl jiný a i on musel začít zcela od píky.

Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>

Začal jako student marketingu, ale brzy objevil svou lásku k technologii a digitalizaci. Kombinace těchto dvou věcí ho přivedla k SEO. Ačkoliv se jedná o značně komplexní obor, Tomáš je otevřený a přátelský a dokáže vysvětlit tuto složitou problematiku s lehkostí a srozumitelně.

Když nepracuje, rád tráví čas s rodinou a kamarády. S manželkou Žanetou žije sedm let, přičemž manželé jsou poslední dva roky. Spolu vychovávají dvě děti – čtyřletého syna a roční dceru.

Velmi blízký vztah má se svým starším bratrem, který se živí jako stavební projektant. Právě s bráchou tráví většinu volného času.

A pokud jde o kamarády, stále pro něj nejvíce znamenají kamarádi z dětství. Blízký okruh přátel také nalezl přímo v oboru a obvykle s nimi probírá nové pracovní projekty na konferencích či u piva. 

Rád se pobavím o práci. Kamarádi mé práci příliš nerozumí, a tak obvykle předávám v hovoru žezlo dál a přenechávám prostor těm druhým. Nedělá mi problém naslouchat, naopak, každého si rád vyslechnu.“

Inu, pro Tomáše je jeho obor natolik zajímavý, že si o něm rád popovídá i ve volném čase. Nedělá mu však problém vypnout a pobavit se i o něčem jiném. Investování je třeba druhá oblast, o které dokáže mluvit i hodiny.

Narodil se ve Frýdku-Místku. Tatínek podnikal v oblasti sportu a maminka pracovala jako zubní technik. V tomto ohledu měl Tomáš blíže k otcově zaměření, jelikož se sportu hodně věnoval již od mládí – ať už šlo o pravidelnou návštěvu fitness centra, nebo běhání. 

Otec vedl posilovnu, a ačkoliv Tomáš jako středoškolák neměl úplně představu o tom, čím se bude živit, napadlo jej podnikat se svým otcem. V té době studoval střední strojírenskou školu, ale věděl že špína, olej a soustruh mu nic neříkají. Ve škole proto nijak neexceloval, spíše byl průměrným studentem.

Raději sportoval a rád hrál počítačové hry. K počítačům měl tedy relativně blízko. V té době však Tomáše ani nenapadlo, že by se jednou pohyboval v oboru, v jakém nyní exceluje.

Strojírenskou školou tedy prošel jen z povinnosti, a jakmile odmaturoval, strojařinu pověsil na hřebík a už se za ní nikdy neohlédl.

O vysoké škole původně nepřemýšlel, ale studium považoval za moderní, a tak si podal přihlášku na sportovní management a rekreologii, tedy obory sportovně zaměřené.

Dostal se na rekreologii a vypadalo to, že se z Tomáše jednou stane rekreolog, tedy animátor, který s dětmi podniká sportovní aktivity – tábory, vodáctví, sportovní hry apod. 

Sportovní náplň se sice Tomášovi líbila, ale přesto příliš necítil ambici být trenérem. V zásadě si tedy pouze prodloužil studentská léta, protože nakonec nesložil závěrečné zkoušky, a tím pádem obor nedokončil.

Vnímal to však jako cestu k něčemu dalšímu. Obor rekreologie okrajově zahrnoval i ekonomiku a ta Tomáše podstatně zaujala.

V zápětí se tedy přihlásil na obor ekonomiky a managementu a zde to již šlo jako po másle. Tomáš v oboru nalezl smysl a věřil, že to je směr, kterým se chce vydat. Studium tedy úspěšně zakončil bakalářským titulem. To mu stačilo a místo navazujícího studia se tedy vrhl přímo do praxe.

Už v závěru studia ekonomiky a managementu bylo jasné, že se chce věnovat SEO. Během studií si vydělával brigádou pro agenturu, která tvořila webové stránky. Zde registroval firmy do internetových katalogů a upravoval obsah webových stránek dle metodik, o kterých se dočetl v knížkách.

Jelikož se čím dál více setkával s dotazy na to, jak zviditelnit web, stalo se SEO přirozeně dalším krokem.

Když pak kolem roku 2009 dostal na starost web klienta, který si přál zviditelnit na internetu, postupoval doslova krok po kroku dle příručky a začal získávat první zkušenosti v oboru.

Získané znalosti následně promítl do webu pro svého tatínka, protože si přál, aby tátova posilovna byla dohledatelná a táta byl vidět na prvních pozicích. 

Vznikla tím Tomášova první případová studie a zároveň vypracoval podrobný manuál, jak na internetový marketing pro fitness centrum. To pro Tomáše znamenalo velký zlom, jelikož se do té doby jednalo pouze o brigádu. Od té chvíle svou práci začal vnímat mnohem vážněji a rozhodl se do internetového marketingu ponořit naplno.

Rozeslal životopisy do různých firem v oboru, které poptávaly pracovníky na vedoucí pozice. Alza zrovna sháněla vedoucího týmu SEO oddělení, a tak Tomáš zkusil štěstí právě tam.

Věděl, že je o něj v přijímacím řízení zájem, a přestože se dostal až do jeho samotného závěru, případovou studii nedokončil a ze spolupráce sešlo. Nakonec přijal nabídku na podíl ve firmě Weiron dynamics, které dělal marketing již v dobách, kdy si přivydělával brigádou.

S padesátiprocentním podílem se tedy stal jednatelem společnosti. Vedl malý tým a staral se o realizaci marketingu, SEO a reklamních kampaní. To trvalo až do roku 2016, kdy se Tomášova představa o tom, kam by firma měla směřovat, začala rozcházet s přesvědčením jeho kolegy. 

Firma nabízela vlastní webová řešení, o která pomalu klesal zájem. Tyto redakční systémy byly postupně převálcovány webovými šablonami a systémem WordPress. Kolega se chtěl zaměřit na vývoj mobilní aplikace a později i na prodej letadel, to ale již bylo mimo zaměření, kterému se Tomáš chtěl věnovat. A tak vrátil podíl a firmu opustil.

Tomáš do té doby nashromáždil již dostatek zkušeností, a tak se rozhodl zřídit si živnostenský list a vrhnout se do vlastního podnikání jako SEO specialista. Dnes spolupracuje se třemi externisty a zároveň mu pomáhá jeho manželka, která dělá přípravné práce a přehledy, zatímco Tomáš dává věci do pohybu a realizuje je.

Mezitím, ještě v roce 2017, stihl založit společnost Wepromo s.r.o., která původně vznikla z čistě formálního hlediska. Pocítil totiž, že klienti občas potřebují mít komplexní služby přímo od agentury, a to většinou z důvodu fakturace. Firmu tedy zakládal jen s výhledem do budoucna a reálně ji začal používat až v roce 2021.

Z hlediska svého podnikání dává Tomáš přednost dlouhodobé spolupráci, v rámci níž klientům obvykle poskytuje komplexní službu od začátku do konce. Klienti tak často mají u Tomáše veškeré služby pod jednou střechou. A to doslova – Tomáš totiž pracuje převážně ze svého domova. Na schůzkách tedy Tomáš klientům otevírá dveře nejen do své kanceláře, ale taktéž do svého soukromí.

Jaká rada Tvého vzoru/mentora ovlivnila největší úspěch na Tvé agenturní cestě?

V počátcích mě velice ovlivnila kniha 333 tipů a triků pro SEO od Jana Linharta a Michala Kubíčka. V mládí jsem rád hrával počítačové hry a toto mi přišlo naprosto fascinující, jelikož na mě online podnikání působilo jako nějaký herní mechanismus. 

Byl jsem naprosto překvapen tím, co všechno se dá dělat na internetu a čím vším se může živit člověk za počítačem. Úplná magie. Na začátku jsem sice neměl příliš představu o tom, čím bych si přál být, ale díky tomuto zjištění jsem si uvědomil, že chci dělat právě toto.

Druhou věcí – bohužel si již zcela nepamatuji, od koho přišla – byla myšlenka, že je dobré zůstat v oboru, pokud se mi líbí. Možná to zní jako samozřejmost, ale pro mě to bylo zásadní uvědomění. Bylo to jednoduché, ale silné – pokud se mi něco líbí a jsem v tom dobrý, proč to nerozvíjet?

Rád také poslouchám různé rozhovory či podcasty. S oblibou tedy uléhám do postele se sluchátky. Hodinu poslouchám rozhovor, pak zachytím zajímavou věc a dále o tom přemýšlím. A když je to něco opravdu podnětného, hned si to zapíšu do telefonu.

A ještě bych zmínil jednu radu, která na mě velmi zapůsobila: „Neodmítej zakázky.“ Na první pohled se mi to zdálo zvláštní. Ale pak mi došlo, že v tom je něco pravdy. A popravdě řečeno se tím řídím až doteď. 

Pokud bych totiž odmítal zakázky, mohl bych být spojován s názorem, že „nemám kapacity a jsem zaneprázdněný“. A to jsem si nepřál. Nechtěl jsem, aby lidé říkali, že ačkoliv odvádím dobrou práci, mají strach, že na ně nebudu mít čas.

Chci proto navodit příjemnou atmosféru, že to je v pohodě, že svou práci zvládám a mám kapacitu. To se samozřejmě snadno říká, ale bez píle by to byla pouze prázdná slova.

Pokud si totiž zakládáte na tom, že neodmítáte zakázky, přirozeně vám vzroste čas, který je třeba na práci vynaložit. A v případě, že tu práci děláte stále stejným způsobem, nakonec vám žádný čas nezbyde.

A tak jsem začal pilovat efektivitu. To bylo naprosto stěžejní, protože mě to donutilo doladit své vlastní procesy a neustále je zlepšovat. Díky tomu jsem schopen se řádně věnovat opravdu všem zakázkám a nemusím nic nijak omezovat. A pokud se mě klient zeptá, zda mě může doporučit, jsem potěšen a říkám „No, jistě, jen do toho. Budu moc rád.“, protože vím, že na to tu kapacitu opravdu mám.

Co bys řekl, že bylo nejdůležitějším faktorem Tvého úspěchu?

Především to, že mě to opravdu moc baví. Kdyby mě to nebavilo, myslím, že by mi to moc nešlo. Když se ohlédnu úplně na počátek své pracovní cesty, tak musím říct, že mě to doopravdy baví již od let brigády až doteď.

Jistě, je to moje živobytí, ale opravdu mám dobrý pocit z toho, že mohu pomáhat svým klientům. Když pak vidím výsledky, jsem šťastný, že dělám záslužnou práci, která někomu pomohla. A to mě naplňuje.

Kromě toho je to dobře zaplacené a nebojím se říct, že i toto mě těší. Je to potřebné, klientům to skutečně pomůže, a tak si mých služeb váží. Odměna je tedy přímo úměrná tomu, jak důležité je pomoci klientovi. Jsem maximálně spokojen s tím, jak to aktuálně funguje, a nemám žádný pohon, který by mě nutil chtít víc.

Mám dostatek klientů a s lidmi, s nimiž spolupracuji, dokážeme zajistit kvalitní služby pro celou klientelu. Nepotřebuji zaměstnávat x desítek lidí a nemám ambici nějak výrazněji růst. 

A přesto jsem na tom každým rokem lépe. Vypozoroval jsem, že můj průměrný roční růst vychází přes 15 %. Nestanovuji si žádné cíle, to mi přijde zbytečné. Místo toho se řídím trhem. A má práce je následně řízena poptávkou.

Ano, stejně jako řadu ostatních firem, i na mou práci měla dopad například covidová pandemie nebo válka na Ukrajině. Klienti v takových chvílích zpozorní a zvažují, zda pokračovat v práci a případně jak, nebo zda službu zcela ukončit.

Vypozoroval jsem však, že ačkoliv na začátku nastal útlum, následně se na marketing začalo tlačit ještě více. Takže několikaměsíční pokles byl automaticky vystřídán obrovským zájmem o mé služby bez jakéhokoliv mého přičinění.

Hodně mi v tomhle pomáhají reference, většina nových klientů ke mně přichází na doporučení někoho jiného. Pokud tedy odvedu kvalitní práci, lidé si o mně řeknou mezi sebou a to přivádí zase nové klienty.

Proto nijak nepreferuji PPC reklamy a nemám ani obchodní oddělení. Zkrátka pracuji jak nejlépe mohu a klienti přicházejí sami. Mám nějaké medailonky u různých služeb, ať už třeba na Shoptetu, nebo v katalogu SEO specialistů na Collabimu, ale stejně si myslím, že nejvíce lidí přijde díky dobře odvedené práci. Stačí pracovat dobře a dlouho.

Ostatně obor, ve kterém se pohybuji, je značně nízkonákladový a popravdě mi to přijde vlastně celkem jednoduché. Ovšem může to být tím, že obvykle výsledky předčí mé vlastní očekávání.

Úspěch je pro mě to, že jsem dokázal nalézt rovnováhu mezi prací a rodinou. Nepřijde mi, že bych pracoval více než osm hodin denně. Kromě toho jsem si zřídil kancelář přímo v našem domě, tudíž mám svou rodinu stále kolem sebe. Není to tedy tak, že mě děti dvanáct hodin nevidí. 

Takto to trvá již sedm let a po celou dobu mám vše, co si přeji, a jsem spokojený. Takže jsem moc rád, že mě práce baví a zároveň to není na úkor rodiny. 

Co je tím nejdůležitějším „skillem“, který bylo nutné si „vypilovat“?

Určitě procesy a efektivita byly ty nejdůležitější dovednosti, které bylo třeba vyladit. Zjistil jsem, že spoustu věcí lze zjednodušit a zprocesovat lépe.

Procesy, ale i velmi kvalitní IT zázemí. Je třeba mít rychlý internet, rychlý počítač a ideálně dva monitory. Když mám na jednom monitoru Excel, Word a složky, tak na druhém monitoru mám třeba čtyřicet oken s webovými stránkami, kde jsou otevřené různé nástroje pro SEO.

V SEO se totiž mnoho věcí pořád opakuje. Proto je třeba vše zprocesovat tak, aby to fungovalo efektivně a udržitelně. Je to neustálý cyklus, a pokud jej děláte stále stejně neefektivně, pak se ten čas pořád násobí.

Navíc SEO není nahodilé. Má jasné principy a algoritmy, které jsou zdokumentované. Aby Google posunul stránky na lepší pozice, stačí znát tyto principy a podnikat stále stejné kroky.

SEO je dlouhodobá práce a kroky v ní se pořád opakují, takže stačí postupovat pokaždé téměř stejně. Proto zrovna SEO je jeden z příkladů, kde se vyplatí práci opravdu co nejvíce zefektivnit.

Dělám si průběžně zápisky a také jsem zjistil, že se některé věci dají dělat pro více klientů zároveň a není třeba úplně vše sledovat každý den. Zajímají mě především výsledky v dlouhodobém horizontu.

Časem jsem si uvědomil, že je třeba jednotlivé procesy, které se opakují, zkrátka pořádně doladit. Díky tomu mám možnost kvalitně odbavit veškeré zakázky a nepřicházím tak o nové. Mám proto kapacitu na to, abych se mohl důkladně věnovat každému svému klientovi.

Zároveň mě samotného těší, že se mohu dál zdokonalovat. Skvělé na tom je, že to nikdy nekončí – není zde žádný limit, nemá to žádný strop. Neustále se tedy snažím zefektivnit svoji práci, a pokud se mi to daří, mám z toho opravdu dobrý pocit.

Když mi došlo, že v rámci pracovních procesů lze zefektivnit téměř vše a že na tom lze neustále pracovat, byl to pro mě velký „aha moment„. V zásadě tedy dělám pořád tu samou práci, ale výrazně rychleji. To mi ušetřilo hodně času a zároveň umožnilo zajistit konzistentní kvalitu výstupu.

Musím však zmínit, že jeden důležitý skill jsem pilovat už nemusel. Měl jsem skill, který bych nazval „hráčské oko“ a „rychlé klikání myší“. Výraznou část dětství jsem strávil se svým bratrem, se kterým jsme hráli dlouhé hodiny počítačové hry a snažili se být lepší a lepší. Vznikla nejen „láska k monitoru“, ale i myši a klávesnici, což je základní předpoklad pro efektivní práci. Tento skill jsem už měl naučený dostatečně a pomáhá mi doteď při každodenní práci.

No a další věc je komunikace. Na té jsem také musel zapracovat. Můžete číst knihy nebo poslouchat rady od zkušenějších, ale nakonec si tím stejně musíte projít sami. 

Celkem vzato, aktuálně je moje efektivita výrazně vyšší, než je v České republice běžné. Všiml jsem si, že lidé, které znám, zdaleka nepracují takto efektivně. Ale z nebe to samo nespadlo. Každý měsíc musím přemýšlet, co dalšího bych měl vylepšit, abych toho zvládl více a ještě snadněji a lépe.

Musím vše zprocesovat tak, abych klientům ukazoval křivku nahoru. E-shopu by nikdy neměly stačit stabilní tržby. Pokud křivka nestoupá, pro e-shopaře je to smrt. A já jsem tu proto, abych pomohl. Jedině pak bude má práce skutečně přínosná a já z ní budu mít dobrý pocit.

Jaký byl nejdůležitější „mindset“, případně jaká změna osobnosti Tě dovedla tam, kde jsi?

Chtít být lepší nestačí. Je třeba konat. Dále mi výrazně pomohla rodina, protože s narozením dětí vznikl i vyšší tlak na efektivitu, abych měl čas i na osobní život s rodinou. Pokud bych nezačal zefektivňovat svou práci, brzy by se mé pracovní nasazení přelilo do mého osobního života.

A to jsem v žádném případě nechtěl. V určité chvíli jsem si myslel, že jsem již dosáhl svého limitu a že už to dál nejde.

Ale rodina mi ukázala, že to možné je. Stačilo se zkrátka více soustředit na to, abych pracoval více efektivně. Nechci se úplně přepracovat, chci dělat, co mě baví, a to se mi aktuálně daří. Rodina mě naučila pracovat efektivněji, tudíž rodinu doporučuji. (smích)

Nikdy mě třeba nenapadlo pustit nějaké klienty, abych si uvolnil ruce. Jistě, někteří klienti sami odejdou z různých důvodů – ať už proto, že dojde třeba ke změnám na trhu, nebo protože zjistili, že ten byznys nebyl pro ně. Ale nikdy jsem nepomyslel na to, že bych sám s klientem ukončil spolupráci, abych měl více času.

Naopak s klienty obvykle spolupracuji kontinuálně, na dlouhodobé rovině. Nejstaršímu se věnuji již sedm let a rozhodně bych se nechtěl vzdát klienta, kterého jsem si vypiplal. (smích)

Já sám například používám Collabim úplně od začátku a jsem jeho klientem již přes deset let.

Dlouhodobý horizont je pro mě stěžejní. Naopak jednorázové akce – pro mě nejsou. Příliš nemusím analýzy a audity. A takové služby popravdě ani nenabízím. Jednorázové služby samy o sobě jsou podle mě zlo.

Neříkám, že se analýzám zcela vyhýbám. Nemám je však ani uvedené v ceníku. Pokud někdo žádá pouze jednorázovou analýzu, pak s tím skutečně nemohu pomoci – to dělám pouze v případě stálých klientů, s nimiž spolupracuji dlouhodobě a společně budujeme nějaký byznys.

Potřebuji totiž vědět, že klientovi skutečně mám co dát, že mu mohu pomoci. To jednorázovou analýzou bohužel nedokážu zajistit, je to prostě jen část nějakého procesu. Proto se zaměřuji výhradně na celý proces, který skutečně mohu ovlivnit.

Tím, že se soustředím na dlouhodobou spolupráci, mám alespoň více času na rodinu, což je pro mě skutečně důležité. Už se těším, až se manželka vrátí z mateřské a bude mi opět pomáhat na full-time. Vše hned půjde zase o něco rychleji, a tak na sebe budeme mít ještě více času.

Co Ti nejde?

Většinou takové ty věci, co nejsou pracovní. Občas nedokážu říci ne svým dětem. U toho prostě vždycky vyměknu. (smích)

Jakmile otevřu dveře, vědí, že to je jejich moment. Když si tedy během práce odskočím třeba na svačinku nebo na kafe, už slyším cupitání a mám je v patách. 

Ale jsem moc rád, chci být k dětem otevřený a být jim přístupný. Navíc, když několik hodin koukám do počítače, beru to jako takové zpestření. Takže si rád na pár minut pojezdím s autíčkem a pak se zase vrátím do práce.

A z těch pracovních věcí – přiznám se, že se úplně necítím na to vést lidi. Ostatně proto pracuji v týmu o čtyřech lidech, přičemž se jedná převážně o externisty, kteří za práci ručí svým jménem, a manželku – tu vést nemusím.

Z tohoto důvodu nemáme ani kanceláře. Externisté pracují sami a já s manželkou pracuji z domova. Kdysi jsme mívali kanceláře, ale stejně do nich nikdo nejezdil. Myslím, že v dnešní době nejsou vyloženě nutné a dá se na tom hodně ušetřit.

Ano, někteří známí mi třeba říkali, že se doma nemohou pořádně soustředit, ale mně to doma vyhovuje. Spojil jsem tak příjemné s užitečným.

Nemusím hodinu stát u zrcadla a vymýšlet, co si vezmu na sebe, abych zapadl mezi kolegy. Nemusím nikam jezdit, takže čas, který bych strávil na cestě do práce, mohu využít na práci samotnou.

Anebo vezmu notebook, jedu do fitka a tam třeba něco dotvořím. Je to prostě otázka osobní preference.

Nejsme zkrátka agentura jako taková. Spíše mikroagentura s několika externisty. Například, se svou copywriterkou jsme si vyměnili asi přes tisíc normostran textu a doposud jsem ji neviděl. (smích)

Pokud bych chtěl vést skutečnou agenturu se vším všudy, musel bych věnovat značné úsilí tomu, jak lidi vést a jak je správně motivovat. Přiznám se, že se částečně trochu bojím odpovědnosti za stabilní tým. Teď odpovídám pouze za svou práci a pod ni se nebojím podepsat.

Moje slabá stránka je, že spoustu věcí umím dělat sám, a proto je to tak trochu one man show. Ale mně to nevadí. Myslím, že pokud bych stál v čele agentury, asi bych časem vyhořel. Takhle jsem opravdu šťastný a vděčný za to, jak to je.

K čemu se v práci nutíš?

Hmmm… většinou se musím nutit k tvorbě přehledů a reportingu. To je něco, co mě příliš nebaví, musím to dělat každý měsíc a trvá to vždycky týden. Ale beru to prostě jako povinnost.

Vnímám to tak, že je to ta část procesu, kdy reviduji, co jsem udělal a co jsem neudělal. Je to takový kontrolní prvek, abych mohl prověřit, zda jsem vše zprocesoval správně.

Přestože je to asi ta nejméně záživná část mé práce, na těchto revizích si dávám opravdu záležet, protože díky tomu mohu odhalit případné chyby nebo dodělat resty. Prostě je důležité splnit sto procent toho, co si klient přeje. Teprve pak mohu mít čisté svědomí.

Kolikrát tvořím přehled a najednou dostanu nějaký zajímavý nápad, který bych mohl ještě zapracovat. A mám z toho radost, protože kdybych ten přehled nezpracovával, spousta dobrých věcí by mě ani nenapadla.

Stojí to relativně hodně času, ale je to potřeba. Prvního v měsíci se proto se mnou manželka obvykle nebaví. (smích) Je to nutné zlo, ale rozhodně bych to v rámci své práce nevynechal.

 

Tomáš Stýskala

Tomáš Stýskala
SEO specialista
wepromo.cz

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit