Pokud je vaše firma zmíněna v některém ze seznamů „nejlepších míst“ na internetu, může Google nabídnout rozšířený výsledek, který zobrazí seznamy, v nichž je vaše firma zmíněna. Pokud se například vaše restaurace objeví v seznamu „10 nejlepších čínských restaurací v New Yorku“ a v seznamu „Nejlepší restaurace ve městě“ na kvalifikovaných webových stránkách, zobrazí se tyto seznamy ve výsledku vyhledávání vašeho podniku. Tato funkce je určena pouze pro podniky s fyzickou provozovnou.
Požadavky na stránky s nabídkou
Aby se seznam „nejlepších míst“ vašeho webu mohl zobrazit ve výsledcích seznamu Top Places List, musí splňovat tato kritéria:
- musí být sestaven poskytovatelem obsahu, musí být skutečný, nezávislý a nesmí být sponzorován,
- nesmí se skládat ze šablonovitých vět sestavených z dat nebo automatizovaných metrik,
- nesmí obsahovat vulgární nebo potenciálně urážlivé výrazy.
★ Poznámka: Skutečné zobrazení ve výsledcích vyhledávání se může lišit.
Zabránit zobrazování seznamů vašich webových stránek ve funkci Seznam nejlepších míst
Chcete-li zabránit tomu, aby se seznamy z vašeho webu zobrazovaly ve funkci Top Places List, odhlaste se ze zobrazování v Google Local a dalších vlastnostech Google.
Překlad, odborná a obsahová korektura: SEOPRAKTICKY.CZ
Použité zdroje
- Top Places List Optimization | Google Search Central | Documentation | Google for Developers. (n.d.). Google for Developers. [online]. Dostupné z: https://developers.google.com/search/docs/appearance/top-places-list