Další případová studie. Tentokrát z oblasti cestovního ruchu. Eric Enge v krátkém článku shrnuje výsledky systematické práce se zaměřením na obsah poskytující detailní informace s využitím lokálních přispěvatelů. Case study: On-page + off-page SEO working together = success … Detail článku »
Problémy s přechodem webu na https
Velmi pěkně je tato problematika popsaná v samostatném článku na webu jakpsatweb.cz – Přechod na https. Dále je potom k dispozici rozhovor na toto téma s dlouholetým odborníkem na Fullxtext Seznamu Dušanem Janovským na mladypodnikatel.cz. Případně další zdroje na Google nebo využít české komunity kolem SEO – Seologer na Facebooku. Co je HTTP, HTTPS, jak vypadá… Detail článku »
Co zjistíte díky funkci sledování PPC?
1. Zjistíte, na jaké slova se spouští inzeráty Tipy a triky: SERP Features zobrazují stav při posledním měření klíčového slova, které jsme provedli. Velmi rychle uvidíte, jestli někdo inzeruje na váš brand (můžete využít štítek „brand“). Zjistíte, na jaká jaká hodně hledaná slova (nebo naopak hledané long-taily) se nezobrazují inzeráty, tudíž je tam prostor k… Detail článku »
Proč mít zobrazený sloupec s grafem pozic?
Využíváte možnost zobrazení grafu pozic v sekci klíčových slov? Pokud ne, určitě si zapněte rozšíření o tento sloupec. Díky grafu rychle zjistíte u kterých klíčových slov v nejbližší době došlo propadům, nebo naopak posílení pozic. Pomocí filtru “zhoršení/zlepšení ve vyhledávači” sice snadno zobrazíte slova se změnou, ale jedná se o změnu oproti předešlému… Detail článku »
Jak rozlišit v Google Analytics kliknutí na Google Moje firma od přímé návštěvnosti?
Věděli jste, že pokud se uživatelé dostanou na vaše stránky z výsledků vyhledávání skrze Google Moje firma, může se tato návštěvnost v Google Analytics zobrazit v “direct” (přímé návštěvnosti) nikoliv v “organic search”? Jak tento problém vyřešit popisuje ve svém článku Greg Gifford. Are you getting credit for all of your organic visits from GMB?… Detail článku »
Chcete se dozvědět víc featured snippets?
Google na svém blogu zveřejnil podrobné informace o feaured snippets, neboli krátký úryvcích s přímou odpovědí na vybrané vyhledávací dotazy. Pokud se chcete dozvědět jaké typy feaured snippets se mohou ve výsledcích vyhledávání zobrazit a jak se jejich zobrazování liší v závislosti na používaném zařízení, určitě uvítáte tento článek: Google publishes comprehensive guide to featured… Detail článku »
Co jsou to off-page faktory?
Začínáte se SEO a potřebujete si ujasnit co to jsou off-page faktory? V tom případě jistě uvítáte tento krátký článek. https://yoast.com/seo-basics-off-page-seo/ … Detail článku »
Jak na long tail klíčová slova?
O long tail klíčových slovech už jste nejspíš slyšeli. V tomto článku se dozvíte zajímavé informace z trošku jiného úhlu pohledu: SEO’S LONG TAIL KEYWORD PROBLEM http://www.seerinteractive.com/blog/seos-long-tail-keyword-problem/ Více pro analýzu klíčových slov – proč je důležitá a jaký je postup při tvorbě analýzy krok za krokem se dočtete v článku Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem…. Detail článku »
Jak zvednout tržby? Případová studie na SEO
Přečtěte si výstup z případové studie Tomáše Zahálky. Dozvíte se, jak zvednout tržby z výsledků přirozeného vyhledávání, v tomto konkrétním případě o více jak půl milionu…. Detail článku »
Jak psát SEO friendly?
Chcete svůj web vylepšit po obsahové stránce? Dřív než se dáte do psaní máme tu pro vás odkaz na zajímavý článek – přečtěte si o tom, jak základní znalosti z oblasti SEO mohou pomoci v psaní obsahu nejen s lepší nalezitelností. Víte-li totiž, co vaše čtenáře opravdu zajímá, máte možnost jim nabídnout i zajímavější informace…. Detail článku »