1.4 jsme spustili novinku, obdobu tolik vzpomínaného SERPA – Svatý grál. Novou funkci naleznete v jednorázových analýzách. Tady je krátké video, pro prvotní seznámení se Svatým grálem: Víte, ale jak Svatý grál využít na maximum? Novou funkci opravdu oceníte pokud: připravujete nový web (případně začínáte-li spolupráci s novým klientem a potřebujete se rychle zorientovat), web… Detail článku »
Průvodce mobilním SEO
Připravili jsme pro vás přehled toho nejdůležitějšího z článku “MOBILE SEO: The Definitive Guide“. Dozvíte se proč je mobilní optimalizace tak důležitá i jak optimalizovat vaše stránky. Pojďme na to 🙂 Jste si jistí, že je váš web optimalizován pro mobilní zařízení? Jak “mobilizovat” svůj web? Jak na optimalizaci mobilního webu? Jak správně optimalizovat… Detail článku »
Obrátkovost skladu v POWERBI, 2. část – vytvoření reportu
Tento článek přímo navazuje na článek Obrátkovost skladu v POWERBI, 1. část – napojení datových zdrojů. Z pravého panelu tažením myši z pole Produkty -> název táhněte do prostoru, vznikne toto Tím došlo k vytvoření prvního vizuálu – tabulky Nyní v pravém sloupci na tabulkou objednávky klikněte na tři tečky a zvolte New column Vložíme vzorec… Detail článku »
Obrátkovost skladu v POWERBI, 1. část – napojení datových zdrojů
V minisériii dvou článků si ukážeme, jak za pár desítek minut vytvořit report obrátkovosti Vašeho skladu (za jak dlouho Vám pravděpodobně dojdou produkty na skladě vzhledem k 90ti denní historii Vašich objednávek). Budeme zde vycházet ze třech jednoduchých tabulek – objednávek, skladu a produktů. Ať je máte online v Google docs či v excelu na… Detail článku »
Obsahový marketing a SEO – jak je kombinovat?
Všichni asi známe otřepanou frázi „tvořte kvalitní obsah a vyhledávače vás budou milovat“. Určitě je pravdivá, ale i ten nejlepší obsah můžeme vylepšit pomocí základní optimalizace a mít z něho ještě větší užitek. Jak s tím ale začít? V článku na konkrétních úspěšných ukázkách popisuji základní kroky k synergii obsahu a SEO. Čemu se budeme… Detail článku »
Collabim workflow, aneb optimalizujte stránky efektivně a rychle
Jestli děláte SEO již nějaký ten pátek, tak jste pravděpodobně o nástroji Collabim už slyšeli. Není to jen nástroj, který nám umožňuje měřit pozice našich webových stránek na Google a na Seznamu, mimo jiné v něm můžete provádět jednorázové analýzy, hlídat si odkazy směřující na váš web a nebo sledovat konkurenci. O tom to dnes… Detail článku »
Robert Klein: Orientační analýza klíčových slov
Ahoj Roberte, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních doby zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Jasně! Rád bych jen v rychlosti ukázal, jak používáme jednorázové analýzy. Poměrně často si potřebuji co nejrychleji udělat rychlou analýzu klíčových slov, například pro potřeby PPC reklam. Dělal jsem si teď lehkou analýzu klíčových slov,… Detail článku »
Monitoring zmínek o vaší firmě zdarma – Google Alerts prakticky!
Rádi byste rychle zjistili, že o Vaší firmě či značce někdě něco napsali a ideálně ten samý den? Zkuste Google Alerts! Jednoduše postupujte takto: Zde nastavte co chcete monitorovat, pro přesnou shodu nastavte frázi do uvozovek – “. Poté si můžete ještě upřesnit například zemi či jazyk (v editaci upozornění): A je to! Jak se… Detail článku »
Filip Bartoš: Collabim index v praxi
Ahoj Filipe, mohl bys nám prosím říct, jaká funkce tě z posledních novinek zaujala nejvíc a jak jsi ji využil? Ahoj Collabime! Moc se mi líbi nový Collabim Index a už jsme ho i využili v praxi! Hodí se nám například pro rychlou kontrolu indexace nové kvalitnější vstupní stránky. Novou vstupní stránku potřebujeme, pokud se na… Detail článku »
Proč s Collabimem sledovat změnu cílových stránek?
Proč jsou pro nás cílové stránky tak důležité? Stránka, na kterou se uživatel z výsledků vyhledávání odkáže na náš web, je velmi důležitá. Nenalezne-li tam odpověď, kterou skrze vyhledávač hledal, odejde a to je situace, o kterou žádný majitel webu nestojí. V Collabimu máme možnost sledovat cílové stránky. Jestliže už Collabim používáte, určitě jste si… Detail článku »