URL adresu webu můžete změnit z různých důvodů – ať už kvůli estetice, nebo třeba z důvodu rebrandingu společnosti. Při změně domény mimochodem nezapomínejte na přesměrování. Používáte-li pro monitorování výsledků Collabim, neměli byste však také zapomenout na změnu URL adresy projektu. Pokud byste ve vašem projektu ponechali původní doménu, je velmi pravděpodobné, že byste v… Detail článku »
Gap analýza a Content Gap analýza: Klíč k efektivnímu rozvoji podnikání
Pokud podnikáte, jistě je vám tohle dilema známé: chcete svoje podnikání rozvíjet, implementovat nové strategie, ale nejste si jistí, kde začít a jak vyčlenit zdroje, abyste toho dosáhli. Zdá se vám tenhle scénář povědomý? Jestli ano, možná budete muset provést Gap analýzu. Co je Gap Analýza? Gap analýza je proces, který společnosti používají k porovnání… Detail článku »
Imprese: Co to je a proč je tak důležitá
Imprese jsou zcela stěžejní pro porozumění dosahu a efektivitě reklamních kampaní, ačkoliv samy o sobě nejsou ukazatelem úspěchu nebo kvality reklamy. V našem článku se naučíte dobře rozumět pojmu imprese a zjistíte, jak se v praxi používá. Co je to imprese Imprese je marketingovým termínem, který označuje zobrazení reklamy na webových stránkách a dalších platformách. V praxi… Detail článku »
Jak pracovat s nabídkou akcí na přehledu klíčových slov
Pokud si nevíte rady, jak funguje nabídka akcí na přehledu klíčových slov, tento článek vám přiblíží, jak s nabídkou akcí pracovat. Přehled klíčových slov najdete v levém menu projektu: Nabídka akcí Tento přehled obsahuje seznam frází, které měříte ve vašem projektu. Nad přehledem uvidíte rozklikávací roletku, v níž najdete seznam akcí, které můžete provést s… Detail článku »
Jak pracovat s rozložením a historií pozic
Rozložení pozic je šikovný přehled, na kterém se můžete podívat, kolik klíčových slov vašeho projektu máte na pozicích v TOP3, 4-10, 11-20 a 21+, a jak se rozložení pozic vyvíjelo v průběhu času. O rozložení pozic se podrobně dočtete v naší nápovědě. Nezapomeňte, že výsledky je třeba vyhodnocovat v kontextu počtu klíčových slov. Během daného… Detail článku »
Placené reklamy na internetu, jak fungují a vše o nich
V dnešní digitální éře je placená reklama na internetu klíčovým nástrojem pro podniky a značky, které chtějí maximalizovat svou viditelnost na internetu, oslovit cílové publikum a zvýšit prodeje. Tento článek poskytuje ucelený přehled o tom, jak funguje placená online reklama a co byste o ní měli vědět. Jak fungují reklamy na internetu Placená reklama na… Detail článku »
Co je to web, webová stránka a jaký je mezi nimi rozdíl
V dnešním světě plném digitálních technologií je důležité rozumět základním pojmům, a to obzvlášť těm, které se často pletou – například web a webová stránka. Ačkoliv se tyto termíny často používají zaměnitelně, ve skutečnosti se nejedná o jednu a tutéž věc. Pojďme se podrobněji podívat na to, co tyto pojmy znamenají a jaký rozdíl mezi… Detail článku »
Co je content marketing, jak funguje v praxi a 3 základní pravidla pro efektivní obsahový marketing
Content marketing je dynamickou a významnou součástí digitálního marketingu. Dnes už se bez něj jen těžko obejdete, jelikož se jedná o jednu z nejúčinnějších forem marketingu, které máte jako firma, resp. značka k dispozici. Neustále se měnící prostředí obsahového marketingu dokáže být výzvou, ale vaše úsilí se vám vrátí několikanásobně. Přečtěte si v našem článku, co to… Detail článku »
Adresa URL: Co je to, jaká je její struktura a jak souvisí se SEO
Adresa URL je klíčovým prvkem internetové komunikace, který umožňuje identifikaci a přístup k různým souborům či složkám na internetu. V následujícím článku najdete přehledný souhrn informací o URL adresách, jejich struktuře a významu. Co je URL adresa URL adresa, zkratka pro „Uniform Resource Locator“, je standardizovaným způsobem, jak určit umístění dokumentu nebo souboru na internetu. Jedná… Detail článku »
Cache prohlížeče: Co je to a jak ji vymazat
Cache, tedy mezipaměť, prohlížeče slouží k dočasnému ukládání dat, třeba celých webových stránek, používaných prohlížečem. Díky tomu může prohlížeč při další návštěvě stránky načíst její obsah rychleji, protože nemusí stahovat všechny soubory znovu z internetu. Všechny prohlížeče mají své místní úložiště, které používají k načítání dříve používaných zdrojů. V praxi to funguje tak, že ve chvíli,… Detail článku »