Ahoj Milane, Na úplný začátek bych ti rád poděkoval za tvůj čas, který jsi si udělal na tento rozhovor. Rád bych tě poprosil, jestli bys mohl v pár větách říct něco o sobě. Jak si se vůbec dostal ke Collabimu a obecně internetovému marketingu? Čemu se věnuješ i mimo online svět? S onlinem jsem se… Detail článku »
Efektivnost marketingových kanálů v GDS 1/4: Proč vznikl tento přehled?
Google Data Studio přehled/report pro vás připravili Digitální architekti Analytické a strategické studio Digitální architekti se zaměřuje na implementaci a správu webové a digitální analytiky prostřednictvím Google Marketing Platform, Microsoft PowerBI a dalších nástrojů. Svým klientům přináší zvýšení efektivnosti vynaložených prostředků do marketingu a jeho smysluplný strategický rozvoj založený na datech. Dejte vašemu marketingu smysl… Detail článku »
Efektivnost marketingových kanálů v GDS 2/4: Jak zprovoznit tento report pro svoji firmu se svými daty?
Google Data Studio přehled/report pro vás připravili Digitální architekti Analytické a strategické studio Digitální architekti se zaměřuje na implementaci a správu webové a digitální analytiky prostřednictvím Google Marketing Platform, Microsoft PowerBI a dalších nástrojů.Svým klientům přináší zvýšení efektivnosti vynaložených prostředků do marketingu a jeho smysluplný strategický rozvoj založený na datech. Dejte vašemu marketingu smysl a… Detail článku »
Efektivnost marketingových kanálů v GDS 3/4: Popis přehledu
Google Data Studio přehled/report pro vás připravili Digitální architekti Analytické a strategické studio Digitální architekti se zaměřuje na implementaci a správu webové a digitální analytiky prostřednictvím Google Marketing Platform, Microsoft PowerBI a dalších nástrojů.Svým klientům přináší zvýšení efektivnosti vynaložených prostředků do marketingu a jeho smysluplný strategický rozvoj založený na datech. Dejte vašemu marketingu smysl a… Detail článku »
Efektivnost marketingových kanálů v GDS 4/4: Co je, kolik stojí a jak funguje Google Data Studio?
Google Data Studio přehled/report pro vás připravili Digitální architekti Analytické a strategické studio Digitální architekti se zaměřuje na implementaci a správu webové a digitální analytiky prostřednictvím Google Marketing Platform, Microsoft PowerBI a dalších nástrojů.Svým klientům přináší zvýšení efektivnosti vynaložených prostředků do marketingu a jeho smysluplný strategický rozvoj založený na datech. Dejte vašemu marketingu smysl a… Detail článku »
Nová jednorázovka nejen pro PPCčkaře!
Jak se nově učit od konkurence nejen skrze Svatý grál! Přinášíme vám jednorázovou analýzu, která se v posledních dnech zrodila. Bystřejšímu oku samozřejmě neunikla, ale i přesto se jistě najdou tací, kteří ještě neobjevili kouzlo nové jednorázové analýzy Srovnání inzerujících domén na vložená klíčová slova. Proberme si, jaká data Collabim umí skrze novou analýzu získat a co… Detail článku »
5 SEO mýtů
Optimalizace pro vyhledávače je často nepochopený obor, a v těch případech, kdy je pochopen, je zase často pochopen mylně. Tím vzniká mnoho mýtů a polopravd. Níže si 5 z nich uvedeme na pravou míru. 1. SEO je mýtus / magie Někteří lidé, kteří trochu nahlédnou pod pokličku SEO a zároveň vidí jeho výsledky, mají tendenci považovat SEO… Detail článku »
Kde končí přesměrování, jiné začíná.. Redirecting pod kontrolou
Nedávno jsme představovali nový sloupec v jednorázové analýze URL, který zobrazuje čísla stavových kódů, přes které jde zadaná stránka. Status codes V případě, že stránka se přesměrovávala, již nebylo možné zjistit, kde stránka končí. Tento nedostatek je již minulostí, protože jsme přidali nové sloupce, kde je vše vyobrazeno. Final url / Input URL matches final… Detail článku »
Jak používat analýzu klíčových slov v POWERBI
Když jdete psát jakékoliv texty Ať už pro web – novinku, článek, cokoliv, nebo pro reklamu – inzeráty, popisky, výměnu odkazů apod. oveřete si vždy svou PowerBI analýzu klíčových slov podívejte se na hledanosti jednotlivých slov a frází zhodnoťte relevanci pro článek a ve článku toto slovo/frázi použijte Orientace v analýze klíčových slov Zde: Klikněte… Detail článku »
Jak dělat linkbuilding v roce 2018?
Pokud rozjíždíte nový web a zajímá vás návštěvnost, pozice ve vyhledávačích a celková rozšířenost stránek, pak byste se měli zajímat o “linkbuilding“. Už jste toto slovo někdy slyšeli? Co si pod tím představit? Linkbuilding si představte jako kontinuální činnost, díky které získáte strategické partnery a lepší umístění ve vyhledávačích. To má za následek zviditelnění vašich… Detail článku »