Nový e-book od TASTE je opět pecka obsahující hypotézy, obsah i shrnutí posledního velkého update od Google. Proč knihu doporučujeme? To si přečtěte u nás!… Detail článku »
2) První výkop aneb revize stavu webu inski.cz za rok 2018
Zadání úkolu • revize webu z Google analytics • zjistěné chyby • Michal Krutiš radí jak na větší projekty… Detail článku »
1) Představujeme inski.cz, našeho obětního beránka pro novou marketingovou reality show
Co budeme dělat • Jaký je náš cíl • Proč jsme vybrali INSKI.cz… Detail článku »
Tomáš Zahálka: Jak používám Collabim na měření pozic klíčových slov a kontrolu zpětných odkazů
Tomáš Zahálka Tomáš pracuje jako SEO konzultant se zaměřením na e-commerce. E-shopům se věnuje od roku 2011 a svým klientům pomáhá s optimalizací pro vyhledávače, volbou správných požadavků na redakční systémy a SEO-UX poradenstvím při redesignech webů. S Collabimem pracuji přes 3 roky a s klienty ho nejčastěji využíváme pro měření pozic u organických výsledků… Detail článku »
E-book: Jak psát SEO friendly články
Většina provozovatelů eshopů a tvůrců online obsahu si uvědomuje, že organická návštěvnost je jedním z pilířů trafficu. Děláte-li dobře SEO, dokážete získat relevantní návštěvnost, která je obvykle také slušně konverzní. I proto existuje celá řada agentur a SEO konzultantů, kteří nabízí pomoc s optimalizací stránek. Velmi často se setkávám s nabídkami na analýzu klíčových slov, technické SEO, analýzu… Detail článku »
Google Medic Update: Jak opravit vaše webové stránky po zásahu aktualizace?
Přeložili jsme pro vás ze zdroje: https://www.thehoth.com/blog/google-medic-update/ Zaznamenali jste změnu v hodnocení vašich webových stránek po poslední aktualizaci Google? Nevíte co s tím? Naučíme vás, jak chránit vaše webové stránky před aktualizací společnosti Google a dalšími nadcházejícími aktualizacemi algoritmu. Změna v hodnocení se vás totiž v budoucnu může týkat, i když zatím u vašich webových… Detail článku »
Milý Deníčku, dnes jsem napsala článek na podporu těchto klíčových slov…
I takto by mohla začínat první věta v Marketingovém deníku nástroje Collabim. Sice není růžový s peříčky a velkým zámkem, ale i tak se do něj můžete rozepsat. A nejen, že se nemusíte třást před jeho objevením, ještě se jím budete velice rádi chlubit! Když jsem nastupovala do agentury, velice často jsem dostávala úkoly na… Detail článku »
Vláďa Šubr: od H1 po Tipli, o obsahovém marketingu a linkbuildingu
Vláďa Šubr Analytik na volné noze se zaměřením na SEO, digitální marketing a webové technologie. Hledám souvislosti a odkrývám podstatné. Ahoj Vláďo, můžeš nám prosím o sobě něco na úvod říci? Jsem ročník 1988 – jedna z prvních generací, která na internetu vyrostla. Od 13 let jsem začal vytvářet vlastní weby. Bylo to hlavně pro… Detail článku »
Jak docílit rychlého načítání stránek na WordPressu
Článek pro Vás připravil Lukáš Jirsa – jDev.cz Specializujeme se výhradně na systém WordPress. To dává našim klientům jistotu, že stránky realizujeme se znalostí aktuálních možností systému. Navíc umíme postavit kvalitní stránky bez použití hotových šablon a pluginů. WordPress sám o sobě není pomalý CMS. Velká část webů, která je na něm postavená, ale rychlostí… Detail článku »
Milan Zeman: Co vlastně v té práci specialisty internetového marketingu děláš?
Ahoj Milane, Na úplný začátek bych ti rád poděkoval za tvůj čas, který jsi si udělal na tento rozhovor. Rád bych tě poprosil, jestli bys mohl v pár větách říct něco o sobě. Jak si se vůbec dostal ke Collabimu a obecně internetovému marketingu? Čemu se věnuješ i mimo online svět? S onlinem jsem se… Detail článku »