Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

SEO optimalizace obrázků

Pod pojem SEO optimalizace, můžeme zařadit veškeré aktivity, které mají za cíl získat, co nejvyšší viditelnost v neplaceném vyhledávání. Vyhledávače procházejí obsah stránky nehledě, na to zda je to text, obrázek či video. S rozpoznáním obsahu obrázků a videí mohou mít problém. Nicméně s rozpoznáním textu vyhledávače problém nemají, dokáží určit pro jaké vyhledávací dotazy… Detail článku »

S Collabimem k 420% zlepšení tržeb

Jak je s Collabimem možné se troškou práce dostat až ke 420% zlepšení tržeb jednoho menšího webu? Adam Klatovský nám popsal, jak dokázal na projektu lenia-yoga.cz zlepšit tržby až o úžasných 420% a jak mu Collabim pomohl zlepšit organické návštěvnosti u dalších jeho projektů. Lenia-yoga Projekt lenia-yoga.cz patří mé ženě a běží už tři roky. Já… Detail článku »

Návratnost investice do pracovního portálu 4 měsíce po změně marketingového kanálu na SEO

Jakub Zburník se s námi podělil o své zkušenosti se SEO, kde se mu právě díky optimalizaci pro vyhledávače podařilo zvýšit poptávky a zisk projektu, na kterém pracuje. Představení projektu Projekt se jmenuje INJOBIN a funguje podobně jako Jobs.cz, Práce.cz apod. V tomto případě se ale hledají pracovníci pro německé firmy. Web jsme postavili na WordPressu… Detail článku »

Z čoho sa skladá PPC reklama na Google

  Skratka PPC vznikla z anglických slov Pay-per-click, ktoré sa dajú voľne preložiť ako platba za kliknutie.Tento model je veľmi obľúbený pre svoju objektívnosť  a transparentnosť. Je zaujímavosťou, že termín “PPC reklama” sa stal zároveň aj synonymom pre online reklamu. Cieľom článku je poskytnúť základné informácie o PPC reklame vo vyhľadávacej sieti Google. Reklama vo… Detail článku »

Co si lidé představují pod pojmem „seo poradenství“?

Každý z nás už určitě slyšel, co přesně si představit pod pojmem „SEO“. Existuje nespočet různých definic a bližšího představení, jak tato služba vypadá a jak vás dokáže dostat na první místa ve vyhledávačích. Odlišné představy, co čekat od „SEO poradenství“ nám však občas zamotají hlavu. SEO definice a základní představení Samotná zkratka SEO vznikla ze… Detail článku »

13 rad, jak docílit ROI 700 % do 5 měsíců

Optimalizace pro vyhledávače je častokrát zdlouhavý proces, u kterého návratnost investice může trvat měsíce až roky. Ne vždy tomu tak musí být, když víte, jak na SEO. Výhradní dovozce produktů společnosti Author Alarm v České republice nás oslovil s prosbou o pomoc při zavedení nového produktu zabezpečení vozidel IGLA na český trh. Jak to většinou bývá, při… Detail článku »

Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem

Analýza klíčových slov je pro SEO zcela zásadní analýzou. Dá se využít například pro komplexní SEO analýzu nebo audit. V tomto článku si projdeme kompletní postup přípravy klíčovky pěkně krok za krokem. Ukážeme si, jak s analýzou pracovat v praxi, k čemu všemu je dobrá a také si ukážeme, jak výslednou analýzu zpracovávají SEO konzultanti… Detail článku »

Pokud musíte manuálně indexovat stránky, měli byste je vylepšit

Pomocí nástroje Google Search Console můžeme manuálně požádat o indexaci stránky do vyhledávání. John Mueller se nyní na Twitteru vyjádřil, že pokud Googlebot sám stránku neindexuje, nejspíše k tomu má důvod. Nejspíš není stránka optimalizovaná, má nízkou kvalitu či jiné problémy. Dále dodal, že Search Console nevyřeší vaše problémy se stránkou, tu musíte vyřešit vy. … Detail článku »

Konkurence aneb najděte svůj zdroj inspirace

Také patříte k těm, kteří se rádi inspirují myšlenkami a nápady své konkurence? Není na tom nic špatného ani neobvyklého. Dejte však pozor, abyste svou konkurenci správně odhadli. Jak poznat opravdovou konkurenci a k čemu vám to bude dobré? Posuzujme konkurenci správně Hezký a přívětivý web našich konkurentů není všechno. Inspirovat se jen od oka… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit