Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Recenze na nový kurz Analýza Klíčových slov od Michala Binky

Pokud jste již četli a do praxe uvedli náš návod Analýza klíčových slov: kompletní průvodce postupem, pak jistě tušíte, o čem tento kurz a recenze na něj bude. A tak jsme se plni očekávání vrhli do nového počinu Michal Binky. Tentokrát všakl Michal nepřichází s knihou, ale plnotučným video návodem na přípravu základního dokumentu v… Detail článku »

Keyword golden ratio aneb TOP10 na Google do 39,5 hodiny

Upozornění: Aktuálně jsme zaznamenali změnu ve fungování operátoru “allintitle:”. Google v některých případech nezobrazuje počet výsledků ve vyhledávání. KGR si proto můžete ověřit přímo v Collabimu přes funkci Změření KGR. Upozornění na začátek: Tohle není zádná zázračná metoda, která z Vás přes noc udělá miliardáře. Určitě také není všespásná a pro většinu webů to není… Detail článku »

Proč je dobré mít profil na Firmy.cz?

Službu firmy.cz od Seznamu určitě všichni znáte, ale máte zde profil? V rámci propagace firmy bychom se neměli soustředit čistě jen na Google a jeho službu “Moje firma”. Stejně tak důležité je mít profil i na firmy.cz Profil na Seznamu je vizitkou firmy napříč seznamem, informace z něj se pak zobrazují na webové stránce Firmy.cz… Detail článku »

Soběstačný blog vydělává 20 000 korun měsíčně díky SEO

Dneska jsme si povídali s Radkem Černým, majitelem a tvůrcem Ecoblogu. Jeho blog díky SEO, affiliate programu a Collabimu vydělává desítky tisíc korun měsíčně. Radek nám prozradí, jak se mu to podařilo! Na počátku stál testovací projekt Posledních 5 let se věnuji affiliate marketingu a taky PPC reklamám. Teprve před rokem a půl jsem se začal učit SEO. Potřeboval jsem místo… Detail článku »

Koronavirová krize = příležitost pro vás

Jako SEO konzultant jsem byl od začátku tohoto roku svědkem několika případů poklesu tržeb, úbytku zákazníků nebo dokonce krachu podnikání v důsledku vládních opatření proti šíření koronaviru. Ta poslední možnost se naštěstí vyhnula mým klientům, přesto mě letošní problémy mnoha menších firem a podnikatelů vedly k zamyšlení, jakou úlohu může v takové situaci sehrát SEO a online marketing… Detail článku »

Na vlastní e-shopovou kůži – díl 4 – První kategorizace

V předchozím dílu tohoto seriálu jsem vám představil seznam úkolů, které provést při koupi e-shopu. Dnes si ukážeme první věc, na které jsem začal po převzetí e-shopu pracovat. Vrhnul jsem se do revize názvů kategorií. Rád bych totiž získal více organické návštěvnosti a ideálně také tržeb. Původní struktura kategorií vypadala následovně: To, že kategorie na… Detail článku »

Na vlastní e-shopovou kůži – díl 3 – Seznam úkolů při koupi e-shopu

V předchozích dílech jsme si ukázali, proč Collabim koupil e-shop, a řekli něco ze zákulisí prodeje. Nyní přicházíme se seznamem úkolů obratem následujících po podepsání smlouvy, který se vám v případě koupě e-shopu může hodit. Níže zmíněné úkoly nemusí platit vždy – bude záležet na tom, co všechno spolu s pořízením e-shopu koupíte. Vlastnictví domény… Detail článku »

Na vlastní e-shopovou kůži – díl 2 – Ze zákulisí koupě a převzetí e-shopu

Jak už nejspíš víte z předchozího článku “Na vlastní e-shopovou kůži – díl 1 – Proč a kdo” – Collabim koupil e-shop. V pokračování tohoto seriálu jsme vám slíbili podrobnosti námluv a také to, jak jsme e-shop vybrali a koupili. Ještě předtím, než jsme na e-shop vybrali a koupili, jsme vyrazili na námluvy. Díky nim… Detail článku »

5 největších SEO problémů a jak je řešit

Zkuste tento článek použít jako praktického kapesního průvodce pro řešení složitých problémů se SEO a následné zlepšení vašeho hodnocení webu. Důkladné a komplexní SEO je dnes pro hodnocení vaší stránky z pohledu Googlu zcela zásadní. Pokud své webové stránky neoptimalizujete a nedržíte se trendů, pak vaše hodnocení bude nižší než hodnocení konkurence, která svůj web… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit