“Příběh agentury SEOPRAKTICKY.cz je z velké části o pracovitosti a vytrvalosti. Za poslední rok se jeden osamělý freelancer rozrostl v agenturu o sedmi lidech, s jasnou dlouhodobou strategií a stálými klienty. Naším cílem je být nejlepší v oboru, což není snadná ani rychlá cesta, ale dává nám z dlouhodobého hlediska největší smysl.“ Michal Binka se… Detail článku »
Jak připravit dataset klíčových slov
Ve chvíli, kdy se rozhodnete pustit do analýzy klíčových slov, bude třeba připravit základní dataset s vhodnými výrazy. Ty následně můžete rozšířit o další související fráze, abyste měli zmapováno co nejvíce klíčových slov a jejich variací. Jakmile svůj dataset obohatíte o další související fráze, budete mít k dispozici obsáhlý seznam slov, se kterým pak můžete… Detail článku »
Jak najít ideální cílové stránky pro web?
Pokud si vyplňujete vlastní cílové stránky na přehledu klíčových slov, možná se vám už někdy stalo, že jste si nebyli jisti, která stránka by měla cílit na některé ze slov. V tomto ohledu vám však může pomoci analýza Pozice a hledanost. Přes tuto analýzu totiž můžete šikovným trikem najít ideální cílové stránky vašeho webu, které… Detail článku »
Jak pracovat s filtry na přehledu klíčových slov
Filtrování je šikovnou pomůckou, jak si zobrazit výsledky se specifickými parametry. Filtry jsme si už částečně představili v článku o tom, jak pracovat se štítky. Nyní se na filtrování podíváme podrobněji. Osnova: Typy filtrů Vyhledávací pole Filtry štítků Filtry klíčových slov Filtry pozic Filtry cílové stránky Kombinace filtrů Hledanost + pozice Štítky + hledanost +… Detail článku »
Název a ikona stránky ve vyhledávání Google
V listopadu 2022 Google uvedl do provozu novinku – ve vyhledávání se nad titulky jednotlivých výsledků začal zobrazovat název a ikona stránky, tak aby bylo na první pohled patrné, k jakému webu se příslušná stránka vztahuje. Do té doby se u výsledků ve vyhledávání zobrazovala pouze URL adresa stránky, title a meta description. Toto vylepšení však… Detail článku »
IP adresa: Co to je IP adresa a jak zjistím svoji IP adresu
Internet je nekonečný svět informací, a když potřebujete najít konkrétní zařízení nebo službu na této globální síti, hledáte pomocí IP adres. IP adresa, neboli Internet Protocol adresa, je základním kamenem komunikace na internetu. V tomto článku se zaměříme na to, co IP adresa je, na co je dobrá a jak se používá při vyhledávání na… Detail článku »
Inbound marketing: Co to je a proč s ním začít co nejdříve
Už vás nebaví neustále bombardovat potenciálním zákazníky reklamami a získávat malý nebo žádný přínos? Možná je čas přejít na inbound marketing. Ve světě inbound marketingu není klíčem k úspěchu hlasitá reklama, ale umění vytvářet obsah, který k nám přirozeně přivádí zákazníky. Na rozdíl od tradičních metod, které se snaží zaujmout zákazníky přímými a často nevyžádanými reklamami,… Detail článku »
Webový copywriting: Co to je, proč je důležitý a 11 užitečných rad, jak jej dělat efektivně
Webový copywriting je klíčovou součástí digitálního marketingu a hraje zásadní roli v komunikaci značek a firem na internetu. Jeho podstatou je totiž tvorba poutavého a přesvědčivého textového obsahu pro webové stránky. Přečtěte si v článku, proč je důležitý, jaké jsou jeho principy, a jak jej dělat opravdu dobře. Co je webový copywriting Pojmem webový copywriting rozumíme… Detail článku »
Co je to regulární výraz a k čemu se používá
Regulární výrazy, známé také jako regex nebo regexp, jsou nástroji pro práci s textem, které umožňují vyhledávání, nahrazování a manipulaci s textovými řetězci na základě definovaného vzoru (patternu). Tyto vzory jsou sestaveny pomocí specifické syntaxe, která umožňuje popsat i složité vzory textu. Definují sadu řetězců a používají se k celé řadě účelů, od jednoduchého vyhledávání po… Detail článku »
Jak pracovat se štítky
Štítky jsou velice šikovnou pomůckou pro práci s vaším projektem. Jednak vám mohou usnadnit práci při filtrování na přehledech, stejně tak je můžete využít např. pro reporting a další funkce. V tomto článku si ukážeme, jak lze se štítky v Collabimu pracovat. Postup, jak přidat štítky, případně najdete v naší nápovědě. Štítky na přehledu klíčových… Detail článku »