Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Případová studie: Využití KGR v praxi

Upozornění: Počet výsledků ve vyhledávání Google nově můžete zobrazit přes tlačítko Nástroje po pravé straně obrazovky. Jako mnozí jsem se před pár měsíci rozhodl vyzkoušel metodu KGR od Collabimu. Metoda není žádným zázračným receptem na úspěch bez práce, ale je to šikovný způsob prioritizace tvorby obsahu pro méně důležitá klíčová slova. Pomocí metody je možné… Detail článku »

Jak na AMP verzi stránek?

AMP (původně zkratka Accelerated Mobile Pages, doslova zrychlené mobilní stránky) je standard vycházející z HTML určený pro vytváření webových stránek pro chytré telefony. Jedná se o projekt, který započala na podzim v roce 2015 společnost Google. Oficiálně jej spustila v únoru 2016. V roce 2019 byla zveřejněna jeho varianta pro e-mailové zprávy. Původní projekt vývoje… Detail článku »

Kanonizace (rel=”canonical”)

Kanonická značka (rel=“canonical“) je fragment kódu HTML, který definuje hlavní verzi pro duplicitní, téměř duplicitní a velmi podobné stránky. Pokud máte jednu stránku přístupnou pomocí několika adres URL nebo různé stránky s podobným obsahem (například stránku ve verzi pro  mobily a pro počítače), Google je považuje za duplicitní verze stejné stránky. Jednu adresu URL vybere… Detail článku »

Na vlastní e-shopovou kůži – díl 6 – Prvních 5 odkazů

Aneb jak jsem dělala linkbuilding pro eshop. Mým projektem byl eshop s tričky s vtipnými potisky Bezvapotisk.cz. Průběh a výsledky projektu s Vámi chci sdílet v tomto článku včetně emailů, které jsem posílala. Jak jsem vybírala weby Nejlehčím částí bylo vybrat konkrétní blogy a stránky, které oslovit. Do googlu jsem zadávala všelijaké spojení jako módní… Detail článku »

Duplicitní parametry URL

Duplicitní URL jsou častým problémem zvláště u e-shopů, nikoli ale pouze jen u nich. Duplicita vzniká v momentě, kdy se stejný (či velice podobný) obsah nachází na dvou odlišných URL. V tento moment tady nastává problém tím, že roboti při vyhledávání nabízí primárně relevantní, unikátní a především neopakující se obsah. V praxi si crawleři vybírají,… Detail článku »

Titulek vs meta description

Co je titulek a meta description Titulek a meta description se může zdát jako kombinace slov, která Vám nic neříká a při tom ji vídáte denně. V momentě, kdy vyhledáváte ve vyhledavači, obsahují veškeré výsledky, které naleznete, právě obojí. Cílem titulku je upoutat pozornost a meta descriptionu zase přiblížit, co na dané stránce, kam vás… Detail článku »

Vyjmuté stránky z měření

Co jsou web crawleři Web crawler je specializovaný bot pracující s webem za účelem jeho indexace. Prochází jednotlivé stránky a zaznamenává slova, která na daném webu našel. Na základě těchto slov pak vyhledavač odpovídá na uživatelské dotazy stránkami, na kterých daná slova našel. Crawleři procházejí weby opakovaně, a to kvůli zaznamenání změn, které na stránkách… Detail článku »

Canonical tags

Co to je canonical tag Kanonický odkazový prvek je prvek HTML, díky kterému přesměrováváme návštěvnost z jedné stránky na druhou. Dalo by se říci, že vybíráme preferovanou verzi stránky, kterou uživateli ukážeme. V článku Vyjmuté stránky z měření jsme si vysvětlili, co to jsou web crawleři, a proč jim zabraňujeme v práci. Pokud jste tento… Detail článku »

Případová studie První pozice: SEO pro Vandastore.cz

V roce 2010 jsme vytvořili eshop nově vznikajícímu obchodu, který měl v plánu nabízet na českém trhu kvalitní a luxusní hračky a to zejména pro ty nejmenší děti. V té době bylo obtížné na českém trhu takové produkty koupit. Samotné prodeje v počátcích tohoto internetového obchodu nebyly nikterak velké, a tak se začalo uvažovat o… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit