Značka <title> je pro úspěch v optimalizaci velmi důležitá. Chybějící, duplicitní a špatně napsané titulky stránek mohou negativně ovlivnit vaše výsledky v SEO. Značka titulku je prvek v kódu HTML, který určuje název webové stránky. Meta značky titulků (názvů stránek) se zobrazují na stránkách s výsledky vyhledávače (SERP) jako nadpis, na který lze kliknout pro… Detail článku »
URL produktu/kategorie v Shoptetu
V Shoptetu se nám URL produktu i kategorie tvoří automaticky z názvu. Systém odebere interpunkci a mezi jednotlivá slova vloží pomlčky. U jednoduchých názvů produktů se vše obejde bez vašeho zásahu, systém vytvoří ukázkovou URL adresu. Název (1) i URL (2) můžete editovat na kartě produktu v tzv. input poli (pole, do kterého lze psát),… Detail článku »
Doporučený postup volby domény z pohledu SEO
Doménové jméno musí být zapamatovatelné Snažte se volit krátký, snadno zapamatovatelný, snadno vyslovitelný název. Nepoužívejte domény s čísly nebo jinými nestandardními znaky. Nepoužívejte názvy delší než 15 znaků. Doménové jméno by mělo souviset s vaší značkou Použití stejného jména pomůže lidem snáze najít váš web. Dozví-li se o vašich produktech a službách, budou pravděpodobně hledat… Detail článku »
Základní informace o doméně pro začínající online podnikatele
Tato kapitola je věnovaná těm, kteří se teprve na vstup do online byznysu chystají. Ti, kteří již doménu mají, mohou pokračovat na další část nebo se mohou inspirovat radami pro další projekty. Co je doména Doménová jména jsou jedinečné, lidsky srozumitelně čitelné internetové adresy webových stránek. Skládají se ze tří částí: doména nejvyšší úrovně (někdy… Detail článku »
Základní metatagy (značky)
Základní metatagy (značky) Metatagy (nebo také značky) na úrovni stránky jsou pro tvůrce stránek skvělý způsob, jak vyhledávačům poskytnout informace o webech. Metatagy jsou zvláštní značky, které se píšou do hlavičky stránky (hlavičky HTML dokumentu). V každé stránce je potřeba použít tag pro typ dokumentu (na příkladu níže je to doctype html). Jedním ze základních… Detail článku »
Analýza on-page faktorů a technická analýza
Nyní již víme, jak mají jednotlivé on-page faktory vypadat. Jak ale vypadá reálný stav on-page faktorů napříč celou naší stránkou? Nemáme na stránce vážné chyby nebo problémy, které by vyhledávačům zabraňovaly v procházení nebo indexaci obsahu Nejenom na tyto otázky nám odpoví technická analýza stránek a analýza on- page faktorů. Toto téma by svým rozsahem… Detail článku »
Funguje stále ještě metoda KGR?
Upozornění: Počet výsledků ve vyhledávání Google nově můžete zobrazit přes tlačítko Nástroje po pravé straně obrazovky. Po pár měsících jsme se vrátili k metodě KGR, abychom měli jistotu, že stále funguje. Hned na začátek můžu prozradit, že pomocí KGR se lze stále relativně snadno dostat na první pozice ve vyhledávání. Stačí k tomu výběr správného… Detail článku »
SERP (Search Engine Result Page)
Zkratku SERP si prosím zapamatujte. V Collabim akademii ji uvidíte nesčetněkrát. Stejně jako pojem Ranking. Prostor pro organické výsledky ve vyhledávání se ztenčuje jako ledovce v Grónsku. V roce 2005 Google zobrazoval organické (přirozené) výsledky vyhledávání v horní části, reklamy byly po stranách. V roce 2020 je situace zásadně jiná. Přirozené výsledky vyhledávání dostávají čím… Detail článku »
Postup optimalizace: návod krok za krokem
Sedm základních pilířů při optimalizaci stránek pro záměr vyhledávajícího 1. Procházení a indexace Relevantní vstupní stránky plné atraktivního zboží a obsahu nebudou ve vyhledávačích fungovat, pokud je vyhledávací roboti nenajdou, nebudou je moci projít, nebudou je schopni přečíst. Proto korektní procházení a indexace tvoří základní pilíř celého našeho snažení. 2. Vyhledávací dotazy: identifikace, kvantifikace, kategorizace,… Detail článku »
Lokální SEO – průzkum Google SERPu 05/21
Poměrně často se v rámci našich demo představení dostáváme k zákazníkům, kteří svůj byznys provozují lokálně. A protože se dotazy a problémy neustále opakují, rozhodli jsme se Richardem Klačkem ze společnosti Taste připravit webinář, kde tuto problematiku nejen osvětlíme, ale ukážeme reálné výsledky některých vybraných zákazníků. Co by to ale bylo za osvětu bez pořádného… Detail článku »