Jedná se o volný překlad článku https://www.searchenginejournal.com/the-epic-rise-of-seo-how-why-and-where-to-make-an-investment/194215/ Úspěšná SEO strategie může vaší firmě přinést četné odměny. Naučte se investovat do SEO a přidejte tuto disciplínu do svého marketingu. Jste obchodník, který má důvtip. Víte, jak je důležité přizpůsobovat se změnám, které přicházejí s dobou, jak je třeba přijímat nové technologie a využívat nové příležitosti. Není… Detail článku »
Pokročilé vyhledávání s použitím operátorů
Upozornění: Počet výsledků ve vyhledávání Google nově můžete zobrazit přes tlačítko Nástroje po pravé straně obrazovky. Operátory jsou speciální příkazy, které upřesňují parametry hledání přímo v běžném vyhledávacím poli. Google poskytuje mnoho pokročilých vyhledávacích příkazů, které vám mohou pomoci získat zajímavé informace a najít nové SEO příležitosti. Níže uvádím příklady operátorů, které se vám mohou… Detail článku »
SEO trendy v roce 2022
Dostat se na první místa ve vyhledávačích, jako je Google či Seznam, je snem každého majitele webových stránek. Pokud svůj obsah pomocí SEO dostanete co nejvýše na první stránce výsledků vyhledávání, může to pro vás znamenat výrazné zvýšení cílené návštěvnosti, konverzí a pochopitelně také zisku. Jelikož se však algoritmy vyhledávačů neustále mění, je potřeba neusnout… Detail článku »
Zapomeňte na SEOMATY
Seomaty jsou jednoduché stránky, které poskytují analýzu vybraných částí z vaší webové prezentace. Obvykle tyto služby dělají jednoduché analýzy tohoto typu: analýza zdrojového kódu, analýza základních on-page faktorů (délka titulků, popisků), analýza klíčových slov (jednoduchá, nekomplexní, většinou vypíše tzv. keyword density = hustotu klíčových slov, zjišťují přítomnost KW v metapopiscích apod.), zjištění pozice ve vyhledávači… Detail článku »
Hromadné interní prolinkování na stránkách produktu
Jakmile skončíme s tvorbou a popiskem všech parametrických kategorií, můžeme provést další optimalizační část – interní prolinkování. Nyní již máme kompletní seznam všech pro nás dostupných vstupních stránek, které můžeme prolinkovat. Výběr frází pro interní prolinkování V ideálním případě by se měla každá fráze, která odpovídá názvu ať už klasické, nebo parametrické kategorie, prolinkovat. Dává… Detail článku »
Tvorba parametrických vstupních stránek a kombinování parametrů v doplňku Pokročilé SEO
Nyní již máme všechny produkty s parametry, máme vytvořené parametrické skupiny v Parametrech pro filtrování. Zákazníci si mohou na stránkách vybírat produkty podle preferovaných parametrů, filtrovat, zužovat si výběr atd. Z hlediska SEO a ještě dokonalejšího UX zážitku jsme ale teprve na začátku. Zaškrtneme-li si nyní některou kombinaci ve fasetové filtraci, dostaneme se na parametrickou… Detail článku »
Tvorba automatických shortDescription z parametrů
Krátký popisek (shortDescription) se zobrazuje v detailu produktu nebo ve výpisu kategorie (má-li to takto e-shop nastavené). Máte-li na e-shopu pár desítek položek, je možné si s krátkými popisky vyhrát, udělat každý unikátní a zajímavý. My si ukážeme řešení pro situaci, kdy máte na e-shopu tisíce produktů a vytvoření popisků v krátkém časovém úseku je… Detail článku »
Přidání parametrických filtrů pro jednotlivé kategorie
Máme-li vytvořené nové parametry pro filtrování (Nastavení → Produkty → Parametry a příznaky → záložka Parametry pro filtrování), vybereme si kategorie, v nichž se nám konkrétní parametr pro filtrování bude zobrazovat. Toto nastavení se dělá v Nastavení → Produkty → Parametrické filtry → zelené tlačítko PŘIDAT → rozklikneme roletku Parametr a ze sekce Parametry pro… Detail článku »
Parametry pro filtrování
Parametry pro filtrování slouží k tomu, aby si zákazník mohl zúžit nebo upřesnit široký výběr v kategoriích produktů. Budete-li si vybírat notebook pro své podnikání, budete se pravděpodobně rozhodovat podle několika parametrů, které pro vás budou důležité. Každý máme samozřejmě jiné nároky i představy o tom, co nám bude vyhovovat, a k tomu, abychom si… Detail článku »
Identifikace hlavních kategorií e-shopu
V naší analýze klíčových slov zkoumáme pro zjednodušení pouze jednu hlavní kategorii – Vodovodní baterie. Budete-li ve vaší analýze klíčových slov hledat hlavní kategorie, budete postupovat analogicky, jako v případě hledání podkategorií, které budeme provádět v další kapitole. Jediným rozdílem je to, že budete hledat vstupní stránky s o řád vyšší hledaností. Identifikace podkategorií pro… Detail článku »