Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Konverze: jaké druhy existují a co to vlastně je

V rámci SEO jste se s tímto termínem určitě již mnohokrát setkali. Konverze je obvykle důvodem, proč právě optimalizujete své webové stránky. V zásadě se jedná o jakoukoliv akci návštěvníka stránek, která splní cíl webu. Co si tedy pod tímto výrazem konkrétně představit? Co je konverze? Záleží, jaký druh webu provozujete, jelikož každý web může… Detail článku »

Not provided

Úvod V rámci nedávno vydaného článku jsme popisovali, jak zjistit návštěvnost webu. Pokud sledujete návštěvnost webových stránek v Google Analytics, jistě jste již narazili na termín “not provided“. Údaj “Not provided” Google Analytics zobrazují, pokud se pokusíte zjistit, přes jaká klíčová slova se návštěvníci proklikli na váš web. Co znamená “not provided”? Od roku 2011… Detail článku »

HTTP a HTTPS: Jak zabezpečit webové stránky

V několika předešlých článcích jsem uváděl, že různé SEO faktory mohou přispět nejen k získání důvěry samotného vyhledávače, ale taktéž i návštěvníků. V případě zabezpečení webu to platí dvojnásob. Pokud web není zabezpečený, vyhledávač upřednostní spíše weby, které budou působit důvěryhodněji. Stejně tak zákazník vstoupí spíše na takové stránky, po jejichž návštěvě nebude muset následně… Detail článku »

Jak zviditelnit web

Upozornění: Počet výsledků ve vyhledávání Google nově můžete zobrazit přes tlačítko Nástroje po pravé straně obrazovky. Úvod Konverze jsou drahocenné a pokud váš web není vidět, pak ani vy neuvidíte konverze na svém webu. V tomto článku najdete postup zcela od základů, co je třeba udělat proto, aby váš web byl viditelný. Jak zviditelnit webové… Detail článku »

Objeveno – momentálně neindexováno

Na úvod Indexování webových stránek je elementární krok k tomu, aby vaše stránky byly vůbec dohledatelné ve vyhledávání. V případě, že vaše stránky nejsou zaindexované, pak se stránky do vyhledávání nedostanou. Právě indexování webu je způsob, jak přidat stránky do vyhledávače – a tím pádem jak zviditelnit web. Indexace Google Indexování stránek Google provádí poté,… Detail článku »

Metoda klíčového slova

Upozornění: Počet výsledků ve vyhledávání Google nově můžete zobrazit přes tlačítko Nástroje po pravé straně obrazovky. Při analýze klíčových slov jsme narazili na zajímavý termín “metoda klíčového slova“. Ačkoliv se nám tento termín jeví jako poněkud neobvyklý, zjistili jsme, že tato fráze je skutečně vyhledávána. Jak vidíte na obrázku výše, hledanost této fráze není kdovíjak… Detail článku »

Návštěvnost webu

Upozornění: Počet výsledků ve vyhledávání Google nově můžete zobrazit přes tlačítko Nástroje po pravé straně obrazovky. Každý správný webmaster usiluje o to, aby zvýšil návštěvnost webových stránek. Pokud totiž stránky nikdo nenavštěvuje, pak na stránkách nemůže dojít ani k žádné konverzi. Je tedy pochopitelné, že webmasteři přidávají takový obsah, aby zvýšili návštěvnost webu. S vyšší… Detail článku »

Kanibalizace klíčových slov

Dostat se na dobré pozice ve vyhledávačích je cíl snad každého majitele webu. Pokud se však snažíte úpěnlivě umístit na nějaké klíčové slovo více stránkami, může nastat tzv. “kanibalizace klíčových slov” (originálně keyword cannibalization). Co je kanibalizace klíčových slov? V případě, že se více stránek webu zobrazuje na stejný vyhledávací dotaz, jednotlivé stránky si navzájem… Detail článku »

Long tail

Upozornění: Počet výsledků ve vyhledávání Google nově můžete zobrazit přes tlačítko Nástroje po pravé straně obrazovky. Pokud se v SEO oboru již nějaký čas pohybujete, jistě jste na termín “long tail” již narazili. Jedná se o výraz, který se používá pro specifická klíčová slova. Tato klíčová slova jsou unikátní tím, že se oproti obecným výrazům… Detail článku »

Proč kvalitní obsah stojí peníze

Jedná se o volný překlad článku https://searchengineland.com/why-good-content-costs-serious-money-384926 Stanovte si správný rozpočet, aby váš obsah mohl mít významný dopad na vaše potenciální zákazníky. Už jste někdy něco hledali na internetu a chtěli jste si přečíst průměrný obsah? Já také ne. Kvalitní obsah ocení každý. Ale pokud jde o placení za kvalitu, už to tak horké není…. Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit