Miroslav Rojek je zakladatelem agentury Expertia, která se zaměřuje především na SEO a PPC a nabízí taktéž služby spojené se sociálními sítěmi a tvorbou obsahu. Přestože si jako zaměstnanec prošel různými pozicemi v několika agenturách, vždy se mu myšlenka vlastní agentury líbila. A přestože začal zcela od píky, nakonec se Miroslavovi podařilo vybudovat společnost, která… Detail článku »
Maksym Kovryhin, Topranker.cz
„Trápí mě, že den nemá více než dvacet čtyři hodin a že v týdnu je těch dní pouze sedm.“ Maksym Kovryhin je majitelem SEO agentury Topranker.cz a ačkoliv má dnes na starosti mnoho administrativních záležitostí, kterými zajišťuje chod firmy, stále si s radostí odskočí k ladění SEO stránek svých klientů. Narodil se na Ukrajině, v Česku… Detail článku »
Ján Laurenčík, Basta digital s.r.o.
Ve svých osmatřiceti letech je Ján vzorem podnikavosti. Až na dočasné výjimky nikdy nebyl zaměstnán a neměl k tomu ani moc příležitostí – první web vytvořil ve dvanácti letech a od té doby své dovednosti neustále piloval. Téměř celý svůj život se věnuje podnikání a právě tento nezávislý, průkopnický duch je to, co dělá Jánovu… Detail článku »
Bronislav Markowicz a Tomáš Kosour
Synergické duo Tomáš Kosour a Broněk Markowicz, zakladatelé agentury MK-VISION, tedy Markowicz & Kosour, řídí tým dvaceti lidí, který poskytuje komplexní marketingové služby od A do Z. Díky své dynamické symbióze a harmonii mezi kreativitou a zkušeností, vytvářejí příjemné a inspirující pracovní prostředí, které je důkazem, že podnikání může být jak úspěšné, tak zábavné. Tomáš… Detail článku »
Jak fungují výsledky vyhledávání? Jednoduchý výklad pro začátečníky
V jednom z našich starších článků jsme se rozepsali o tom, co to je SEO. Pokud se SEO teprve začínáte, může se vám tato disciplína zdát složitá, ale princip je poměrně jednoduchý. Pojďme si nyní trochu přiblížit, na jakém principu funguje SEO a výsledky ve vyhledávači. Abychom vám představili ucelenější obrázek, připravili jsme drobný příklad…. Detail článku »
Má smysl řešit 404?
V naší akademii najdete několik článků, které se věnují stavovým kódům 404 – co znamenají a jak s nimi nakládat. Přesto se často setkávám s dotazy, proč 404 vůbec řešit, když stránka jednoduše nemá existovat. Scénář bývá mnohdy velice podobný: Mám e-shop, prodej produktu XY skončil, stránku jsem proto smazal. Collabim mě však stále upozorňuje… Detail článku »
Janko Januška, Spotibo
„Poptávka po SEO službách je obrovská a myslím, že to stačí prostě dělat dobře a snažit neustále se posouvat dál. Ten, kdo dokáže zajistit dobré SEO a dá o sobě trochu vědět, nebude mít o poptávky nouzi.“ Janko Januška, majitel SEO agentury Spotibo, se ve světě algoritmů pohybuje s obratností leteckého pilota. Jeho příběh je… Detail článku »