Společnost Google podporuje řadu způsobů, které umožňují majitelům stránek kontrolovat, co se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání Google. Zatímco většina lidí se soustředí na to, aby se jejich stránky indexovaly, někdy je důležité udělat pravý opak: zabránit tomu, aby se obsah ve vyhledávání zobrazoval. Existuje několik důvodů, proč byste mohli chtít obsah před Googlem skrýt: Chcete-li… Detail článku »
Kvalifikujte své odchozí odkazy pro Google
U některých odkazů na webu můžete společnosti Google sdělit svůj vztah k odkazované stránce. Za tímto účelem použijte v tagu <a> jednu z následujících hodnot atributu rel. U běžných odkazů, u kterých očekáváte, že je Google načte a zpracuje bez jakýchkoli výhrad, nemusíte atribut rel přidávat. Například: <p>Můj oblíbený kůň je <a href=”https://horses.example.com/Palomino”>palomino</a>.</p> Pro ostatní… Detail článku »
SafeSearch a vaše webové stránky
★ Máte problémy s nastavením služby SafeSearch? Pokud máte problémy se svým účtem a nastavením služby SafeSearch, přečtěte si návod na opravu problémů se službou SafeSearch. Mnoho uživatelů si nepřeje, aby se ve výsledcích vyhledávání zobrazoval explicitní obsah. Filtry SafeSearch společnosti Google poskytují uživatelům možnost změnit nastavení prohlížeče, aby se ve výsledcích vyhledávání nezobrazoval explicitní… Detail článku »
Jak blokovat Search indexing pomocí noindex
Noindex je pravidlo nastavené buď pomocí <meta> tagu, nebo hlavičky odpovědi HTTP a používá se k zabránění indexování obsahu vyhledávači, které podporují pravidlo noindex, například Google. Když Googlebot prochází danou stránku a extrahuje tag nebo hlavičku, společnost Google tuto stránku zcela vyřadí z výsledků vyhledávání Google bez ohledu na to, zda na ni odkazují jiné… Detail článku »
Specifikace meta tagu Robots, data-nosnippet a X-Robots-Tag
Tento článek podrobně popisuje, jak lze pomocí nastavení na úrovni stránky a textu upravit způsob, jakým společnost Google prezentuje váš obsah ve výsledcích vyhledávání. Nastavení na úrovni stránky můžete zadat pomocí meta značky na stránkách HTML nebo v hlavičce HTTP. Nastavení na úrovni textu můžete zadat pomocí atributu data-nosnippet na prvcích HTML uvnitř stránky. Mějte… Detail článku »
Meta značky a atributy, které Google podporuje
Tento článek vysvětluje, co jsou to meta značky, které meta značky a atributy HTML společnost Google podporuje pro řízení indexace, a další důležité body, které je třeba vzít na vědomí při implementaci meta značek na vašem webu. Meta tagy Meta tagy jsou značky HTML, které slouží k poskytování dalších informací o stránce vyhledávačům a dalším… Detail článku »
Použití platného jazyka HTML pro zadání metadat stránky
Použití platného HTML pro metadata stránky zajistí, že Google bude moci metadata použít tak, jak potřebujeme. Google se snaží porozumět jazyku HTML, i když je neplatný nebo neodpovídá standardu HTML, ale chyby ve značení mohou způsobit problémy s použitím vašich metadat ve vyhledávání Google. Základním prvkem pro zadání metadat stránky je prvek <head> dokumentu HTML…. Detail článku »
Dynamické vykreslování jako řešení
❗Dynamické vykreslování (rendering) je dočasným, nikoliv dlouhodobým řešením problémů s obsahem generovaným v jazyce JavaScript ve vyhledávačích. Místo toho doporučujeme jako řešení použít vykreslování na straně serveru, statické vykreslování nebo techniku hydratace. Na některých webových stránkách generuje JavaScript při spuštění v prohlížeči další obsah stránky. Tomu se říká vykreslování na straně klienta. Vyhledávač Google sice… Detail článku »
Oprava lazy-loaded obsahu
Odložení načítání nekritického nebo neviditelného obsahu, známé také jako „líné načítání“, je běžným a osvědčeným postupem v oblasti výkonnosti a UX. Pokud však není tato technika správně implementována, může neúmyslně skrýt obsah před Googlem. Tento dokument vysvětluje, jak zajistit, aby Google mohl procházet a indexovat lazy-loaded obsah. Načtení obsahu, když je viditelný v okně zobrazení… Detail článku »
Oprava problémů souvisejících s vyhledáváním v JavaScriptu
Tento průvodce vám pomůže identifikovat a opravit problémy s JavaScriptem, které mohou blokovat zobrazení vaší stránky nebo konkrétního obsahu na stránkách s JavaScriptem ve vyhledávání Google. Přestože Google používá JavaScript, existují určité rozdíly a omezení, které je třeba zohlednit při návrhu stránek a aplikací, aby se přizpůsobily způsobu, jakým vyhledávače přistupují k vašemu obsahu a… Detail článku »